Firma Gatta wprowadza na rynek innowacyjne produkty wspomagające walkę z chorobą cywilizacyjną XXI wieku – cellulitem. Podczas konferencji prasowej, zorganizowanej w warszawskim Instytucie Wzornictwa Przemysłowego zaprezentowane zostały rajstopy Bye Cellulite i bielizna modelująca sylwetkę – Gatta Active Shapewear.
Konferencja Bye Cellulite, którą poprowadziła Marzena Rogalska, miała na celu przedstawienie innowacyjnego rozwiązania, które, jako jedyna polska firma oferuje Gatta. Jest nim, znajdujące się w nowych produktach Gatty, włókno z dodatkiem mineralnym, które w kontakcie ze skórą zamienia emitowane przez organizm ciepło na głębokie promienie podczerwone. Promienie podczerwone mają korzystny wpływ na tkanki – polepszają przepływ limfy i wspomagają efekt wyszczuplający, połączony z działaniem antycellulitowym. Do walki z pomarańczową skórką Gatta proponuje rajstopy „Bye Cellulite” w kolorze czarnym, szarym oraz grafitowym i beżowym, o grubości 50 DEN – idealne na nadchodzące chłodne dni – oraz kolekcję Gatta Active Shapewear – bielizny modelującej sylwetkę, w skład której wchodzi body na ramiączkach, bikini, legginsy i sukienka, dostępne w kolorach białym, czarnym, szarym oraz beżowym.
Kobieca bielizna z przymrużeniem oka
Podczas konferencji zaprezentowany został także film przedstawiający różne sposoby modelowania sylwetek, które stosowane były przez kobiety na przestrzeni wieków. Gatta za jego pośrednictwem chciała przekazać, że teraz najprostszym i skutecznym sposobem na zachowanie idealnej figury i skóry bez cellulitu jest bielizna i rajstopy z innowacyjnym włóknem mineralnym.
[nggallery id=1987]