Warunkiem udziału w konkursie jest dokładne zapoznanie się z regulaminem konkursu,a przesłanie pracy oznacza jego akceptację.
- Stwórz wirtualną wiosenną stylizację z dowolnym modelem slippersów Nessi umieszczonych w showroomie na www.nessi.com.pl.
- Polub Nessi na FB
- Prace należy przesyłać w formacie JPG, na adres: pr@nessi.com.pl .
- W tytule maila należy wpisać nazwę konkursu oraz swoje imię i nazwisko, a także wrazić zgodę na publikację pracy na FB Nessi i na FB patrona medialnego wraz z przeniesieniem praw autorskich na organizatora konkursu na wszystkie pola eksploatacji: „Wyrażam zgodę na publikację mojej pracy na FB Nessi oraz przenoszę prawa autorskie do projektu na organizatora konkursu”.
- Jedna osoba może przesłać jedną pracę.
- Wygrywa najlepsza stylizacja
- Konkurs trwa od 14.02.2013 od godz. 12 do 28.02.2013 do godz.24.
- Nagrodą będzie dowolny, wybrany przez zwycięzcę model slippersów z kolekcji „Lady in the city” marki obuwniczej Nessi umieszczony w showroomie na www.nessi.com .pl Nagroda zostanie dostarczona w ciągu 30 dni od daty potwierdzenia danych adresowych zwycięzcy mailem na adres :pr@nessi.com.pl
- Organizatorem konkursu jest PRomotion Instytut w imieniu marki obuwniczej Nessi.
- Patronem medialnym konkursu jest portal www.modaija.pl
- 11.Organizator nie odpowiada za funkcjonowanie poczty z przyczyn niezależnych od siebie, leżących po stronie operatora internetowego, bądź serwera.
By praca została zakwalifikowana do konkursu muszą być spełnione wszystkie punkty powyższego regulaminu. Dziennie na FB publikowane będą 3-4 prace. W przypadku nieopublikowania wysłanej pracy należy raz jeszcze sprawdzić, czy w zgłoszeniu konkursowym zostały spełnione wszystkie wymagane regulaminem warunki, a praca konkursowa została zapisana w odpowiednim formacie (JPG). Organizator nie jest zobligowany do powiadomienia autora pracy o ewentualnym niespełnieniu warunków regulaminu.
Uwaga: wskazany przez zwycięzcę, wyprodukowany i dostarczony mu model buta nie podlega wymianie.
Zwycięzca jest zobowiązany do przesłania organizatorowi konkursu zdjęcia z wygranym modelem butów do publikacji na FB.
Dodatkowo wybrane. najciekawsze zdjęcia opublikowane zostaną w naszym serwisie Modaija.Pl