Rafał Maślak Terranova

Rafał Maślak w najnowszej kampanii marki Terranova!

Rafał Maślak, Mister Polski 2014 i 3 v-ce Mister International został twarzą włoskiej marki odzieżowej Terranova! Przez kolejny rok Rafał będzie promował odzież i dodatki marki, która jest uwielbiana przez nastolatków, ze względu na zgodność z trendami i atrakcyjne ceny.

Rafał Maślak przykłada dużą wagę do swoich stylizacji- są zawsze perfekcyjnie dopasowane nie tylko do sylwetki, ale również do okazji i zawsze zgodne z aktualnymi trendami. Dlaczego zdecydował się na współpracę z marką Terranova? Mister Polski zawsze podkreśla, że nie trzeba wydawać fortuny, by świetnie wyglądać, co udowadnia w stylizacjach prezentowanych na jego profilach w mediach społecznościowych (Facebook czy Instagram). Terranova natomiast posiada bardzo bogatą ofertę dobrej jakości ubrań w świetnej cenie, co stwarza nieskończenie wiele możliwości tworzenia looków na wszystkie okazje- na co dzień i od święta.

Pierwsza sesja zdjęciowa dla Terranova w której wystąpił Rafał prezentuje codzienne, typowo miejskie stylizacje które wyróżniają się oryginalnym doborem kolorów i ciekawym połączeniem sportowego i casualowego stylu. To idealna propozycja dla mężczyzn którzy cenią sobie modny, oryginalny wygląd i jednocześnie nie chcą wydawać fortuny- dzięki ubraniom i dodatkom Terranova w końcu udało się to pogodzić- wystarczy popatrzeć na Rafała!

***

Marka Terranova powstała w 1988 w Rimini we Włoszech i jest jedną z najważniejszych marek modymłodzieżowej w Europie. Ubrania marki Terranova to kwintesencja miejskiego stylu, do noszenia zarówno na co dzień jak i na ważne wyjścia. Charakteryzuje je świeże, radosne, pełne entuzjazmu podejście do mody i stylu. Hasłem przewodnim marki są trzy najważniejsze idee: easy to wear- ze względu na proste w noszeniu i łączeniu produkty, easy to buy- oznaczające wyjątkowo przystępne ceny produktów; easy to live-  z powodu poczucia swobody i świeżości, jaki panuje w każdym punkcie sprzedaży Terranova.

Podziel się wiadomością:

Polecamy również