Quiet luxury: ulubiony trend modowych it-girls

W świecie przesyconym krzykliwymi logo i ostentacyjnym bogactwem coraz więcej it girls preferuje quiet luxury– wyrafinowaną estetykę i ponadczasową jakość.

Ten trend charakteryzuje się minimalizmem i ponadczasowością. Proste kroje, neutralne kolory i szlachetne materiały tworzą ubrania, które służą latami, nie tracąc na elegancji i uniwersalności.

Dyskrecja jest kluczowa – brak widocznych logo, subtelne detale i perfekcyjne wykończenie podkreślają wyrafinowany gust. Wysoka jakość to podstawa – najlepsze materiały, rzemieślnicza perfekcja i etyczne pozyskiwanie surowców. Coraz ważniejszy staje się również zrównoważony rozwój – odpowiedzialna produkcja i troska o środowisko to wartości bliskie zwolennikom cichego luksusu.

Quiet luxury wybierają osoby ceniące jakość i ponadczasowość, preferujące komfort i dyskretną elegancję, definiujące luksus na własnych zasadach. Przykładami marek oferujących produkty w tym stylu są The Row, Jil Sander, Lemaire, Bottega Veneta czy Loewe.

Scroll to Top
Scroll to Top