przeTESTuj się

„Życie to nie gra” – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii „przeTESTuj się” krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii „ryzyKOchania„. Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych).

Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce zagrożeń związanych z ryzykownymi zachowaniami seksualnymi. Poprzez zwiększanie świadomości zagrożeń oraz promowanie potrzeby wykonywania testów na obecnośd wirusa HIV, organizatorzy chcę zapobiec wzrostowi zakażeń oraz zwiększyć wczesną ich wykrywalność. W ramach kampanii zorganizowany zostanie cykl spotkań edukacyjnych ze studentami na wyższych uczelniach Małopolski. Ich celem będzie udzielenie młodym ludziom rzetelnych i konkretnych informacji na temat HIV/AIDS, oraz wskazanie miejsc wykonywania bezpłatnych testów na HIV.

13 października w ramach akcji odbędzie się koncert w Klubie Muzycznym „Awaria”. Kampanię zakończy 1 grudnia konferencja prasowa, na której zaprezentowane zostaną wyniki badań przeprowadzanych wśród studentów oraz działania przeprowadzone w ramach kampanii.

Autorem kreacji jest Jarek Szczurek. Strona internetowa kampanii: www.przetestujsie.pl

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top