Priyanka Chopra Jonas

Priyanka Chopra Jonas „Come As You Are” w… Crocs’ach

Ambasadorką marki Crocs na rok 2020 została Priyanka Chopra Jonas z kampanią „Come As You Are”

Kampania promuje ideę, że moda i wygoda mogą iść ze sobą w parze. Bądź stylowy bez względu na to kim jesteś i czym się zajmujesz. Każdy ma prawo czuć się we własnych butach komfortowo. Priyanka ośmiela konsumentów i pokazuje, w jaki sposób można wykreować buty, by pasowały do każdej stylizacji.

Kampanię „Come As You Are”, która ma w tym roku swoją 4 edycję będzie można zobaczyć w różnych materiałach marketingowych marki w formie cyfrowej, społecznościowej, drukowanej i sklepowej, także w Polsce ale ze szczególnym uwzględnieniem krajów takich jak Stany Zjednoczone, Niemcy, Chiny, Japonia i Korea Południowa ponieważ drugą nową ambasadorką kampanii jest Yang Mi, znana chińska aktorka. Pozostali, wcześniejsi ambasadorzy do których w 2020 roku dołączyły obie gwiazdy to piosenkarka i aktorka Zooey Deschanel, południowokoreańska piosenka i aktorka Kim Sejeong oraz japońska aktorka Suzu Hirose.

Współpraca z UNICEF

Szczególnym elementem współpracy marki Crocs z Priyanką są wspólne działania na rzecz UNICEF. Jako wieloletni Ambasador Dobrej Woli, Chopra Jonas będzie ściśle współpracować z Crocs nad serią darowizn na pomoc dzieciom na całym świecie.

„Come As You Are”

Nowa ambasadorka ucieleśnia etos „Come As You Are” dzięki swojemu wyjątkowemu i ekspresyjnemu stylowi oraz wrażliwości na modę. Marka Crocs ma szeroki wybór różnego rodzaju obuwia. Zaprojektowanego tak, aby pasowało do indywidualnych osobowości i stylu życia. Umożliwia pokazanie, że jesteś sobą bez względu na aktualnie panującą modę.

Oprócz globalnych ambasadorów – gwiazd, Crocs pozyskał do współpracy także różnorodną grupę influencerów i autorytetów uznanych za „jedyne w swoim rodzaju”, aby nadali osobisty sens komunikatowi „Come As You Are”. Ta nowa obsada reprezentuje różne grupy wiekowe, pochodzenie, przekonania, orientacje i umiejętności, aby dopasować się do różnorodności wszystkich fanów Crocsa, po to by fani – klienci wyrazili swoją indywidualność i czuli się dobrze we własnych butach.

Influencerzy i modelki zostaną zaprezentowani w fotografiach kampanii i zdjęciach, które będą wykorzystane w 2020 roku w materiałach promocyjnych marki (globalnie) i będą zachęcani do współpracy z fanami za pośrednictwem forów takich jak media społecznościowe, aby pokazać, że wszyscy są mile widziani w marce Crocs.

Marka Crocs co roku poszerza swoją kolekcję o nowe modele, bądź udoskonala dotychczasowe słuchając potrzeb swoich Klientów.

Obuwie dostępne jest w salonach stacjonarnych oraz online www.crocs.pl

Priyanka Chopra Jonas

Scroll to Top
Scroll to Top