PresKA

PresKA. Sesja wizerunkowa wiosna-lato

Młodzieńcza lekkość, zabawa modą i inspiracja najnowszymi trendami – takimi hasłami można najcelniej opisać najnowszą sesję wizerunkową polskiej marki odzieżowej PresKA.

Tkaniny kojarzone z modą sportową, pastele, klasyczne zestawienie black&white oraz szczypta ponadczasowego granatu to główne cechy wiosenno-letniej kolekcji PresKI. Wśród propozycji marki znajdziemy także zwierzęce printy, motywy florystyczne, a także ubrania będące miksem rozmaitych materiałów i faktur. Wszystko to doskonale znamy z tegorocznych prezentacji wielkich projektantów – wymienione wzory przewijały się przez wybiegi wielu prestiżowych marek modowych.

Kolekcja PresKI dedykowana jest młodym kobietom, pragnącym wyglądać dziewczęco i świeżo, a jednocześnie pozostawać w zgodzie z aktualnymi tendencjami. Sesja wizerunkowa podkreśla rozmaitość dowolnych interpretacji propozycji marki. Stylizacje luźne, utrzymane w duchu sportowego casualu czy o wyraźnej inspiracji stylem boho, przeplatają się z tymi bardziej oficjalnymi, które możemy z powodzeniem wykorzystać w codziennym looku biurowym czy przy okazji eleganckiego wyjścia.

Dziewczyna, której marka dedykuje swą ofertę, czerpie radość z modowych eksperymentów, jest otwarta na inspiracje, nie obawia się nieoczywistych zestawień.

[nggallery id=5433]

Scroll to Top
Scroll to Top