Sean Penn sam prasuje sobie tosta z serem, Justin Timberlake sam goli się piłą, Bradley Cooper sam zalewa mlekiem swoje pudełko z chrupkami, Ashton Kutcher wie, gdzie wrzuca się brudne skarpetki i skąd bierze się świeże – w kampanii pod hasłem „Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn” sprzeciwiającej się dziecięcej prostytucji i seksturystyce.
Kampanię pt. „Real man do not buy girls” („Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn„) realizuje fundacja DNA, należąca do gwiazdorskiej pary Demi Moore i Ashtona Kutchera. W spotach kampanii wzięły udział same gwiazdy m.in. Justin Timberlake, Jamie Foxx, Jason Pollock czy wspomniani wyżej Penn i Cooper.
Przekonują oni odbiorców kampanii, że bycie prawdziwym mężczyzną oznacza samodzielność i szacunek dla kobiet. Prawdziwi mężczyźni ewidentnie nie boją się wyzwań. I warto ich naśladować. „Are you a real man?” („Czy jesteś prawdziwym mężczyzną?”) – pyta w każdym ze spotów aktorka Eva Longoria. „Real women prefer a real men” („Prawdziwe kobiety wolą prawdziwych mężczyzn”) – wyjaśnia na końcu.
Twórcy akcji zachęcają do tego by zrealizowane w ramach kampanii filmy rozpowszechniać w internecie. Osoby popierające akcję mogą także przygotowywać własne filmy lub plakaty dotyczący tematu, a jeśli będą zawierały hasło kampanii, zostaną zamieszczone na profilu DNA na Facebooku.
Około 12 milionów ludzi na świecie jest niewolnikami. Dwa miliony dzieci regularnie kupuje się i sprzedaje do domów publicznych. Większość zainteresowanych dziewczętami i chłopcami mężczyzn to tzw. „zwykli faceci”, żonaci i bez przeszłości kryminalnej.
[nggallery id=1085]
http://youtu.be/2n5jazoLQrM
źródło:kampaniespoleczne.pl