Categories: Moda

Pop up shop Agaty Wojtkiewicz

W łódzkiej Manufakturze powstał pierwszy w mieście Pop-up Shop. Otworzyła go Ambasadorka Stylu Manufaktury Agata Wojtkiewicz. W butiku znaleźć można najnowsze, wiosenne trendy, wybrane przez projektantkę spośród produktów dostępnych w Manufakturze. Wyjątkowe wnętrze showroomu stworzyła ‘oshi pracownia projektowa’, odpowiedzialna za aranżację wnętrz m.in. Pokoje Matki i Dziecka – w Manufakturze czy Portiernia Desing Cafe – w Łódź Art Center.

Pop-up Shop, nazywany też „znikającym sklepem” funkcjonować będzie w Manufakturze jedynie 10 dni. Mimo to, projektanci tego wyjątkowego wnętrza zadbali w nim o wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły i stworzyli przestrzeń z duszą i klimatem.
Do współpracy przy tworzeniu Pop-up Shopu nie bez przyczyny zaprosiłam ‘oshi pracownię projektową’. Znam ich wcześniejsze aranżacje. Wiedziałam, że wizja oshi idealnie wpisze się w konwencję Pop-up Shopu i będzie spójna z obowiązującymi trendami” – powiedziała projektantka Agata Wojtkiewicz.

Projektanci z modną wizją
oshi to para projektantów wnętrz, Aleksandra i Kajetan Hungerowie, działająca na polskim rynku od stycznia 2006 roku. Pracownia zajmuje się projektowaniem wnętrz mieszkalnych, biurowych oraz komercyjnych. Do tej pory zrealizowała projekty m.in. dla Manufaktury, Łódź Art Center, ŁDK’u, Międzynarodowych Targów Łódzkich oraz wielu inwestorów prywatnych.
Projekt pop up shopu to nietypowe wyzwanie dla architektów – musieliśmy uwzględnić tymczasowy charakter inwestycji oraz zachować dużą dyscyplinę czasową. Projekt jest minimalistyczny, lekki i wręcz ulotny, jak idea tego typu sklepów. W pracach nad showroomem Agaty wykorzystaliśmy proste formy, ekologiczne surowce oraz dużo naszej ulubionej bieli – świetnie eksponującej ubrania, dodatki oraz designerskie przedmioty dostępne w Pop-up Shopie” – powiedział Kajetan Hunger z ‘oshi pracowni projektowej’.

100% mody na 60 m²
W Pop-up Shopie można zobaczyć, przymierzyć i kupić przedmioty utrzymane w tendencjach obowiązujących obecnie w modzie, wzornictwie i sztuce. Przez 10 dni dostępna tam będzie wiosenno-letnia kolekcja Agaty Wojtkiewicz „Flow”, biżuteria Cocktail’me i Kate&Kate, elementy wyposażenia wnętrz Home&You oraz Leroy Merlin, kosmetyki Sephora, a także rajstopy i bielizna Gatta, jeansy Big Star i produkty spożywcze Alma.
Trendy wiosny, wybrane przez Ambasadorkę Stylu Manufaktury Agatę Wojtkiewicz, można śledzić w Pop-up Shopie od 8 do 17 kwietnia.

[nggallery id=1034]

 

Share