Ponad 240 partnerów przyłączyło się do inicjatywy #Moliera2iPrzyjaciele!

Kryzys wywołany pandemią negatywnie wpłynął na branżę mody. W trudnej sytuacji znalazło się wielu projektantów, którzy w bardzo krótkim czasie musieli zmienić strategię sprzedaży. Pomocną dłoń wyciągnął do nich sklep internetowy Moliera2.com, który umożliwił dotychczasowej konkurencji sprzedaż na swojej platformie. Trwająca
od 19 marca 2020 r. inicjatywa
#Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 240 partnerów m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Wspólne działania w sieci metodą na sukces

Dla branży mody 2020 rok był inny niż wszystkie dotychczasowe lata. Skłonił Moliera2.com do działania i zmotywował do zrealizowania wielu nowych pomysłów. Jednym z nich jest projekt #Moliera2iPrzyjaciele. Jest to akcja pozwalająca połączyć kreatywność, doskonałe rzemiosło i unikalny styl polskich i zagranicznych marek z nowoczesnym sklepem internetowym dysponującymi innowacyjnymi narzędziami: infrastruktura IT, zaplecze grafików, specjalistów e-commerce czy gwarancja bezpieczeństwa. W dobie pandemii wielu projektantów spotkało się z ograniczeniami i koniecznością zamknięcia sklepów stacjonarnych. Dzięki wyjątkowej inicjatywie dostali możliwość sprzedaży własnych kolekcji na platformie sprzedażowej Moliera2.com, a także, jakże istotne w tych czasach, wsparcie na kanałach social media.

Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele: rekordowa liczba marek

Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 240 partnerów. Wkrótce dołączą do nich kolejni.

Połączyliśmy siły z ponad 240 partnerami, sprzedaliśmy o 30% ubrań i akcesoriów więcej, a na naszą platformę dodaliśmy rekordową liczbę produktów! Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt jest tak ogromnym sukcesem. Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji pracy naszego zespołu daliśmy radę. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek mówi Katarzyna Zięba, Business Development Manager Moliera2.com.

Scroll to Top
Scroll to Top