konsultantka ślubna

Pomoc w organizacji ślubu pomoże uniknąć stresu

Zawarcie związku małżeńskiego to wyjątkowe wydarzenie, które chcemy pamiętać przez całe życie. O pomoc w przygotowaniu uroczystości warto zwrócić się do konsultanta ślubnego. Dzięki niemu będziemy mogli wspominać ceremonię jak z bajki, a nie organizacyjny horror.

Z usług konsultanta ślubnego powinniśmy skorzystać przede wszystkim dla poczucia bezpieczeństwa oraz oszczędności czasu. Jest to osoba doświadczona w planowaniu i koordynowaniu przygotowań, która zna rzetelnych, sprawdzonych już podwykonawców.

„Podczas spotkania poznajemy oczekiwania pary oraz przedstawiamy swoje sugestie. Potem piszemy scenariusz ceremonii, zajmujemy się korespondencją, przygotowujemy miejsca dla gości i dobieramy dekoracje, a w razie nieprzewidzianych okoliczności dbamy o to, by problem szybko rozwiązać” – mówi serwisowi infoWire.pl konsultantka ślubna Monika Bałacińska z Royal Day.

Pierwsze firmy zajmujące się zawodową organizacją ślubów zaczęły powstawać w Polsce ok. 2000 r. „Niestety, wciąż niewielu Polaków zdaje się na profesjonalistów, mimo że pomogłoby im to zaoszczędzić wielu nerwów. Po pomoc częściej zwracają się obcokrajowcy” – stwierdza rozmówczyni.

Koszt usług zależy od ich zakresu – można całkowicie zaufać konsultantowi ślubnemu lub skorzystać tylko z częściowej pomocy. Pamiętajmy, że w ten sposób kupujemy sobie spokój i pewność, że w dniu uroczystości wszystko będzie dopięte na ostatni guzik – a to jest bezcenne.

Monika Bałacińska – konsultantka ślubna, Royal Day

Monika Bałacińska – konsultantka ślubna, Royal Day; o tym, na czym polega pomoc konsultanta ślubnego, ile kosztuje, czy Polacy chętnie korzystają z usług

Scroll to Top
Scroll to Top