Categories: Styl życia

Polska marka NAOKO wspiera fundację One Day

NAOKO podsumowało dwumiesięczną współpracę z Fundacją One Day. Łódzka marka przekazała 5% zysku ze sprzedaży ubrań z kolekcji You Are Magic fundacji, która pomaga dzieciom oraz młodzieży z domów dziecka oraz placówek opiekuńczych. Jaka kwota wesprze działania One Day?

Projekt wsparcie

Premiera kolekcji You Are Magic miała miejsce 8 marca br. Tego dnia, ruszyła też dwumiesięczna akcja mająca na celu wsparcie Fundacji One Day. 5% zysku ze sprzedaży nowych modeli, w okresie od 8 marca do 8 maja br., zostało przekazanych fundacji. Poznaliśmy już ostateczną kwotę, która wesprze jej działania – to 11 000 zł. – Bardzo podoba nam się idea fundacji, zwłaszcza, że naszym zdaniem nie jest ona zbyt popularna. Moment, w którym wchodzimy w dorosłość jest już wystarczająco stresujący, nawet dla osób, które posiadają rodziny. Nie wyobrażam sobie, jak ciężkie musi być rozpoczęcie dorosłości bez tego wsparcia. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z One Day – mówi Monika Szyndler, właścicielka marki NAOKO.

W kierunku samodzielności

Fundacja One Day pomaga wejść w dorosłe życie młodym ludziom z domów dziecka i placówek opiekuńczych. Pracownicy i wolontariusze pokazują podopiecznym, że ciężką pracą oraz chęciami można decydować o sobie i swojej przyszłości – dodaje Monika Szyndler. Przekazane pieniądze posłużą do realizacji profesjonalnych kursów dla młodzieży usamodzielniającej się. Fundacja prowadzi m.in. dwudniowe szkolenia, których uczestnicy uczą się pisać CV oraz dowiadują się o tym, jak wyglądają rozmowy kwalifikacyjne. Ponadto poznają możliwe formy zatrudnienia i sposoby poszukiwania pracy czy praktyk zawodowych.

Share