Odkrycie Roku 2012 Laur Konsumenta dla BB Eveline Cometics

Kompleksowy krem BB Eveline Cosmetics został uznany Odkryciem Roku 2012 w programie „Laur Konsumenta”.

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach nowych, szczególnie innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale jednocześnie zdobywających serca klientów. Plebiscyt wyróżnia też produkty, które objęła ciekawa i skuteczna nowa kampania reklamowa, czy te które przeszły lifting marketingowy (nowa szata graficzna, nowe logo, odświeżona receptura etc.). Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczne firmy czy producenci. Jest ono przyznawane przez Redakcyjną Komisję Weryfikacyjną.

Kompleksowy krem BB efekt BABY FACE ™ 6 w 1 z pigmentami mineralnymi firmy Eveline Cosmetics idealnie wyrównuje koloryt skóry. Maskuje niedoskonałości i przebarwienia jednocześnie doskonale nawilżając, odżywiając i chroniąc skórę. Łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt BABY FACE™ – doskonale wygładzonej skóry.

Odżywcza formuła z bioHYALURON PLUS COMPLEX™, koktajlem witamin (A, C, E, F), kofeiną i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Minerały morskie oraz AQUAPHYLINE® nawilżają oraz chronią skórę przed nadmierną utratą wody.
BioKolagen i Pro-Elastyna zapewniają jędrność, gładkość i elastyczność. Wysoki filtr SPF 15 chroni przed UVA/UVB oraz wolnymi rodnikami.


„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, przyniesie producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta. Ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci, dlatego wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Przyznane godła nie tylko trafiają na opakowania produktów, można je spotkać na stronach internetowych firm-laureatów, w reklamach telewizyjnych, na banerach zewnętrznych, w folderach reklamowych etc. Laur Konsumenta stał się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego zbiorowej rekomendacji.
Organizatorem konkursu jest firma Kowalski Pro-Media oraz redakcja Rzeczy o Biznesie, dodatku do gazety Rzeczpospolitej wraz z redakcją Stron Biznesu dodatku do Gazety Prawnej oraz redakcją Monitora Gospodarczego, emitowanego w stacjach Polsat News i Tv Biznes.

Scroll to Top
Scroll to Top