Ochnik inspiruje zimą

Pierwsze przymrozki już za nami, czas więc pomyśleć o uzupełnieniu garderoby przed nadejściem srogiej zimy. Tradycyjnie firma OCHNIK zaprosiła gwiazdy i media na zakupowe szaleństwo. Najnowsza kolekcja ściągnęła do Salonu OCHNIK w Promenadzie, m.in. Małgorzatę Sochę, Katarzynę Pakosinską, Stefano Tarrazino, Piotra Rubika z żoną Agatą, Tomasza Kammela, Annę Wendzikowską, Augustina Egurollę, Agnieszkę Popielewicz, Julię Pietruchę i wielu, wielu innych.

Kolekcję jesienno-zimową marki OCHNIK stworzył zespół projektantów Agata Zwolińska, Jagoda Piekarska i Rafał Nowiński. „Kolekcja jesienno-zimowa to trzy linie damskie i dwie linie męskie, z których każda charakteryzuje się odmienną stylistyką” – mówi Agata Zwolińska. Szeroka oferta przyciągnie nawet najbardziej wymagających klientów.

Zimowa kobieta w kolekcji marki OCHNIK- kapryśnie – zatęskni czasem za stylem glamour, za luksusem. Kocha miękkie kożuchy, futra, futrzane wykończenia, łagodne kolory karmelu, miodu, złota. Otacza się ciepłem kolekcji Warm Sound, nosząc kożuszane płaszcze z kołnierzami z lisa lub miękkiego królika. Ceni wyszukane dodatki – rękawiczki i torebki w ciekawych zestawieniach kolorystycznych, które łączą w sobie piękno i użyteczność.

Innym razem chce być bardziej wyrafinowana, chce w elegancki sposób bawić się modą nadając jej swój własny wyraz. W linii Modern Simplicity poszukuje prostoty i nowoczesności, oryginalnych wykończeń, ciekawych form, chce zniewalać szykiem i być wyjątkowa. Zima w OCHNIKU kocha również zabawę, lubi odrywać się od codzienności i marzyć o dalekich podróżach. Dlatego też czerpie z motywów etnicznych, jak w linii Wrap in Etno. Zachwyca się grubymi, surowymi kożuchami z mocno skręconym włosem, wełniano-futrzanymi kamizelkami nawiązującymi do peruwiańskich klimatów. Nosi zawadiackie futrzane czapy i łączy je kosmatymi getrami, casualową kurtką ze świńskiej skóry. Lubi praktyczne torby w miejskim stylu – duże i miękkie worki lub zabawne, wygodne kuferki. Brązy, rudości, kamele, oliwki i nugaty to ulubione kolory w etnicznej odsłonie zimy.

Zima w męskim wydaniu poszukuje dystyngowanej elegancji połączonej z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Zimowy mężczyzna OCHNIKA jest jak James Bond – brytyjsko szykowny i znakomicie dostosowujący się do każdej sytuacji. Lubi Simple Mind – proste, czyste formy, eleganckie o lekko sportowym charakterze zaznaczonym przez nienachalne i wyszukane dodatki.
Jego drugie oblicze pokazuje, że jest zarazem mężczyzną twardymi nieustępliwym. Gotowym na podejmowanie ryzyka i trudów podróży. To dla niego stworzona została linie On the Run – przede wszystkim wygodna, ciepła i niezawodna. Grube, surowo wykańczane skóry, futrzane czapy-kamczatki i kolory ziemi wyznaczają tu kurs na przygodę.
W kolekcji zimowej przygoda ta odsyła do historii polskiego lotnictwa. Kurtki i kożuchy „pilotki” opatrzone zostały oryginalną podszewką oraz emblematami, dla których inspiracją stali się dwaj sławni bohaterowie walczący w „Eskadrze Kościuszkowskiej” (1918-1925) – Merian C. Cooper i Cedric Erald Fauntleroy.

[nggallery id=2185]

„Zaproszonym gościom kolekcja bardzo się spodobała, otrzymaliśmy mnóstwo pozytywnych opinii i gratulacji. Wszyscy znaleźli dla siebie wymarzone produkty na zimę” – powiedziała Katarzyna Nowicka – Dyrektor ds. Zarządzania Marką OCHNIK.

Czapki, kurtki, rękawiczki, kożuchy- wszystko najwyższej jakości wykonania i według światowych trendów. Gwiazdy przymierzały, wybierały, kupowały. Nikt nie wyszedł ze sklepu z pustymi rękami. Teraz już zima nam nie straszna!

Scroll to Top
Scroll to Top