Categories: Modny drobiazg

Nowa marka skórzanej galanterii

Proste fasony, włoskie i hiszpańskie materiały, krótkie, limitowanie linie produktów. Cuero, nowa marka skórzanej galanterii, właśnie pojawiła się na rynku.

Pomysł na powstanie nowej marki był prosty: luksusowe produkty w rozsądnych cenach, najwyższej jakości włoskie i hiszpańskie skóry w ponadczasowych aranżacjach i rozmaitych kolorach. Niektóre z fasonów zagoszczą w Cuero na stałe, inne będą pojawiały się jedynie w postaci krótkich, limitowanych linii. Pierwsze propozycje nowej marki to przede wszystkim ukłon w stronę klasycznej elegancji: wszystkie fasony dostępne są w ponadczasowej czerni, beżu i ultrakobiecej czerwieni.

Do końca lutego w sklepie internetowym będą dostępne rękawiczki – zarówno ocieplane wkładem z czesanej anilany, jak i przedłużane do łokcia, szykowne nie tylko zimą, doskonałe do rękawów długości 3/4. Na dłużej zagoszczą szerokie wiązane paski, w najbliższych tygodniach przybędzie im jedynie kilka wersji kolorystycznych. A co dalej? Cuero będzie bogatsze o fasony odzieżowe i znajdziemy tam wszystko, co zgodne z trendami na wiosnę 2012: plecionki, pastele i plisy.

Wszystkie produkty pakowane są w bawełniane opakowania, które pełnią rolę worków przeciwkurzowych i zapewniają prawidłowe przechowywanie skórzanych wyrobów. Produkty dostępne na www.cuerofashion.pl

Share