Moda

Kolekcja UNIQLO x PRINCESSE tam・tam na sezon Wiosna/Lato 2024

Japońska marka UNIQLO ogłasza premierę kolekcji UNIQLO x PRINCESSE tam・tam na sezon Wiosna/Lato 2024, w sklepach od 8 marca. Współpraca z francuską marką bielizny charakteryzuje się żywymi kolorami oraz nadrukami. Kolekcja Wiosna/Lato obejmuje odzież domową z kolorowymi, kwiatowymi nadrukami w tropikalnym klimacie oraz w kratkę gingham, dzięki którym codzienne życie będzie przyjemniejsze i wygodniejsze. Oprócz […]

Kolekcja UNIQLO x PRINCESSE tam・tam na sezon Wiosna/Lato 2024

Japońska marka UNIQLO ogłasza premierę kolekcji UNIQLO x PRINCESSE tam・tam na sezon Wiosna/Lato 2024, w sklepach od 8 marca. Współpraca z francuską marką bielizny charakteryzuje się żywymi kolorami oraz nadrukami. Kolekcja Wiosna/Lato obejmuje odzież domową z kolorowymi, kwiatowymi nadrukami w tropikalnym klimacie oraz w kratkę gingham, dzięki którym codzienne życie będzie przyjemniejsze i wygodniejsze. Oprócz

Stylizacje z jeansem w roli głównej

Jeansy od dawna są nieodłącznym elementem garderoby, który przetrwał zmieniające się trendy mody i pozostał ikoną stylu przez wiele dekad. W dzisiejszym świecie, gdzie moda staje się coraz bardziej zindywidualizowana, jeansy wciąż odgrywają kluczową rolę w różnorodnych stylizacjach, zarówno casualowych, jak i eleganckich. Poniżej przyjrzymy się różnorodności stylizacji z jeansami w roli głównej oraz podkreślimy

Stylizacje z jeansem w roli głównej

Jeansy od dawna są nieodłącznym elementem garderoby, który przetrwał zmieniające się trendy mody i pozostał ikoną stylu przez wiele dekad. W dzisiejszym świecie, gdzie moda staje się coraz bardziej zindywidualizowana, jeansy wciąż odgrywają kluczową rolę w różnorodnych stylizacjach, zarówno casualowych, jak i eleganckich. Poniżej przyjrzymy się różnorodności stylizacji z jeansami w roli głównej oraz podkreślimy

Power look vs romantic: wiosenna odsłona Angell

Poznańska marka Angell, której twarzą, projektantką i właścicielką jest Angelika Kaźmierczak, zaprezentowała właśnie najnowszą, wiosenną kolekcję opierającą się na dwóch odsłonach kobiecości: power look i romantic. Power look to propozycja dla kobiet pewnych siebie, które pragną podkreślić swoją siłę i niezależność. W kolekcji znajdziemy oversizowe komplety z tencelu, eleganckie garnitury, koszule i szorty. Romantic to

Power look vs romantic: wiosenna odsłona Angell

Poznańska marka Angell, której twarzą, projektantką i właścicielką jest Angelika Kaźmierczak, zaprezentowała właśnie najnowszą, wiosenną kolekcję opierającą się na dwóch odsłonach kobiecości: power look i romantic. Power look to propozycja dla kobiet pewnych siebie, które pragną podkreślić swoją siłę i niezależność. W kolekcji znajdziemy oversizowe komplety z tencelu, eleganckie garnitury, koszule i szorty. Romantic to

„Czerwona kropka” na stylowym radarze: pop of red

Tygodnie mody zawsze obfitują w różnorodne trendy i sylwetki, ale w tym sezonie jeden trik stylizacyjny wyróżniał się na tle innych. Chodzi o trend zwany „pop of red”. Ten prosty zabieg polega na dodaniu do prostego stroju jednego elementu w żywym odcieniu czerwieni – szkarłatu, rubinu lub karmazynu. Trend ten można było dostrzec na wybiegach takich marek

„Czerwona kropka” na stylowym radarze: pop of red

Tygodnie mody zawsze obfitują w różnorodne trendy i sylwetki, ale w tym sezonie jeden trik stylizacyjny wyróżniał się na tle innych. Chodzi o trend zwany „pop of red”. Ten prosty zabieg polega na dodaniu do prostego stroju jednego elementu w żywym odcieniu czerwieni – szkarłatu, rubinu lub karmazynu. Trend ten można było dostrzec na wybiegach takich marek

NAOKO prezentuje całoroczną kolekcję KNITWEAR: esencja trendu “Portuguese girlie”

Kolekcja KNITWEAR marki NAOKO to wyjątkowe swetry, które są nie tylko wyrazem aktualnych trendów, ale także nawiązaniem do tradycji. Całość utrzymana jest w estetyce “portuguese girlie”, która jest esencją niewymuszonej elegancji, kobiecej lekkości i kolorów, przenoszących do malowniczych, portugalskich krajobrazów.  – To odejście od minimalizmu na rzecz ferii kolorów, wzorów, nadruków i tkanin, które sprawiają,

NAOKO prezentuje całoroczną kolekcję KNITWEAR: esencja trendu “Portuguese girlie”

Kolekcja KNITWEAR marki NAOKO to wyjątkowe swetry, które są nie tylko wyrazem aktualnych trendów, ale także nawiązaniem do tradycji. Całość utrzymana jest w estetyce “portuguese girlie”, która jest esencją niewymuszonej elegancji, kobiecej lekkości i kolorów, przenoszących do malowniczych, portugalskich krajobrazów.  – To odejście od minimalizmu na rzecz ferii kolorów, wzorów, nadruków i tkanin, które sprawiają,

VISTULA ICONS. Klasyka, która wyraża męskość i dotrzymuje kroku nowoczesności

W nowej kampanii Vistula ICONS marka łączy klasykę i nowoczesność, pokazując, że garnitur może być symbolem nowej, świadomej męskości. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Doskonale skrojone garnitury są bazą dla wielu stylizacji, podkreślają indywidualny styl i

VISTULA ICONS. Klasyka, która wyraża męskość i dotrzymuje kroku nowoczesności

W nowej kampanii Vistula ICONS marka łączy klasykę i nowoczesność, pokazując, że garnitur może być symbolem nowej, świadomej męskości. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Doskonale skrojone garnitury są bazą dla wielu stylizacji, podkreślają indywidualny styl i

Scroll to Top
Scroll to Top