Moda w Biedronce

Moda w Biedronce. Czy to dobry kierunek dla marek modowych?

Kolejna marka modowa wchodzi do sieciówki i to niekoniecznie kojarzonej z modą. HubStyle, właściciel sportowej marki odzieżowej Cardio Bunny poinformował o rozpoczęciu współpracy z siecią Biedronka. Limitowana kolekcja trafi do sklepów w poniedziałek 20 stycznia. 

Moda w Biedronce? Ile z Was, fashionistek, zagląda na te strony w gazetce czy też do tego działu w sklepach? Cóż, może od teraz warto, bowiem w ofercie popularnej sieci sklepów znajdą się komplety dresów, legginsy i t-shirty. Cała kolekcja została zaprojektowana na wyłączność, co oznacza, że nie będzie dostępna w regularnej sprzedaży. 

– Współpraca z Biedronką to kolejny krok w stronę rozwoju nowych kanałów dystrybucji, a co za tym idzie szansa na zwiększenie rozpoznawalności marki Cardio Bunny na lokalnych rynkach. Dzięki umowie z niekwestionowanym liderem wśród sieci handlowych w Polsce, dotrzemy do nowych klientek, które będą miały możliwość poznania naszych wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.

Już w grudniu ub. r. HubStyle zrealizował podobny projekt z siecią Lidl. Do sprzedaży trafiła limitowana kolekcja sukienek marki Sugarfree. Sylwestrowe kreacje podobno cieszyły się dużym zainteresowaniem klientek. 

Oczywiście, nie oznacza to, że skazane jesteście wyłącznie na dyskonty. Produkty marek Sugarfree i Cardio Bunny znajdziemy w sklepach internetowych, a także systematycznie rozwijanej sieci sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki między innymi w Białymstoku, Legnicy, Bielsko‑Białej oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Przy każdej takiej okazji targają mną jednak wątpliwości. Moda w Biedronce? Limuzyny w Lidlu? Czy to aby na pewno dobry kierunek dla marek modowych, nie mówiąc już o projektantach? Oczywiście, mamy modę haute couture i modę ready-to-wear. Mamy salony firmowe, sieciówki i dyskonty. Nie mnie oceniać, jaką kto markę reprezentuje, ale niektóre kooperacje przypominają mi wkładanie buta do butonierki.

Gosia Baczyńska i Łukasz Jemioł w sieci drogerii Rossman, buty Wojas w sieci Deichmann (tu akurat but z butem się połączył, choć do tej pory pozycjonowały się na rynku zdecydowanie odmiennie), o takim Zieniu, projektancie  między innymi płytek czy też kafelek łazienkowych i… zapalniczek już nie wspominając.

Choć z drugiej strony, czemu ja się dziwię? Skoro – jak czytamy w komunikacie prasowym HubStyle – „Wartość pierwszego kontraktu wynosi 1,78 mln i obejmuje sklepy w całej Polsce„. A jak mawiali Rzymianie, „pecunia non olet„.

aka

Zobacz również marki: Cardio Bunny na ModaiJa oraz Sugarfree na ModaiJa

Scroll to Top
Scroll to Top