Categories: Moda

Massimo Dutti i Stradivarius w Manufakturze

Od wyrafinowanego stylu miejskiego, po najnowsze trendy casualowe. Massimo Dutti od 15 lipca w Manufakturze ma swój pierwszy łódzki salon. Na tym nie koniec modowych nowości – tego samego dnia w Manufakturze pojawił się Stradivarius.

Massimo Dutti, którego twarzą w tym sezonie jest Anja Rubik narodziło się w roku 1985, a od 1991 jest częścią Grupy Inditex. Marka znana z wysmakowanego stylu oferuje modę dla mężczyzn, kobiet i dzieci, z dużą różnorodnością linii – od miejskiej elegancji po kolekcje casualowe. W Massimo Dutti nieprzemijająca klasyka, nie tracąc nic ze swojej elegancji, otwiera się na modę i poddaje się jej, stawiając jeden warunek: najważniejsza jest jakość.

Massimo Dutti debiutuje w Łodzi. Nowy salon o powierzchni 312 m2 będzie mieścić się na parterze galerii handlowej Manufaktury.

Moda i jakość to także atrybuty jakimi szczyci się Stradivarius. Jest to nowoczesna marka, przede wszystkim dla młodych, nowoczesnych kobiet, która wprowadza najświeższe trendy na ulice miast.

W bogatym asortymencie sklepu znajdziemy m.in. sukienki, bluzki, dżinsy, czy inne akcesoria, jak na przykład biżuteria. Cechy marki Stradivarius to wyjątkowy krój oraz świetne materiały.

Obie marki należą do wywodzącej się z Hiszpanii Grupy Inditex, która jest jednym z największych na świecie operatorów w branży mody. Sieć skupia osiem marek, reprezentujących różne koncepcje mody: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho i Uterque. Grupa posiada ponad 5000 sklepów i jest obecna w 78 krajach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Azji i Afryce.

Share