Moda

Polska marka PIEL kończy 2 lata

Polska marka PIEL ( po hiszpańsku piel to skóra ) powstała z potrzeby serca i pasji tworzenia. Wszystkie torby i plecaki z metką PIEL wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych – bez okuć!

Założeniem właścicielki i projektantki marki Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki – skóra, bez kompromisów.

Ważną częścią filozofii marki jest niekupowanie skór z garbarni. Pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient.

Zatem Piel tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe.

Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki w nowoczesnym wydaniu. Piel udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.

   Jestem dumna, ze moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością. ” mówi Marta Biskupska-Wawrzyńczak

PIEL to jakość i prawda w unikatowym produkcie.

Kolekcja dostępna: www.studiopiel.com

Share