Letni lookbook HOUSE

Letni lookbook HOUSE

W najnowszym lookbooku dla niej i dla niego House łączy wakacyjne fasony ze sporą dawką denimu, a przedstawia to na tle scenografii z dwóch różnych światów.

Letnie sylwetki zostały przedstawione na dwa sposoby. ON to propozycja dla tych, którzy latem cieszą się zza okna, w biurze. OFF to coś na letnie, ciepłe wieczory czy urlop poza miastem.

Damskie sylwetki ON to przede wszystkim wygodne, lekkie góry nierzadko ozdobione letnimi printami. Najlepiej połączyć je z jasnymi szortami lub spódnicami o ciekawej fakturze materiału. Do tego sportowe conversy i niezbędne latem okulary przeciwsłoneczne lub must-have sezonu wśród detali-frędzle i look na co dzień gotowy.

OFF to propozycje na to, jak wyglądać modnie w wolnym czasie. Tego lata marka stawia na wygodę. Niezbędne stroje kąpielowe i narzutki w festiwalowym stylu to świetne połączenie na upalne dni. Marka proponuje też coś na wieczorne wyjście- dziewczęce, zwiewne sukienki oraz dopasowane modele z tropikalnym wzorem, a idealnym uzupełnieniem imprezowego looku jest większa biżuteria.

Propozycja ON dla niego to połączenie ze sobą jasnych kolorów i dużych printów, tego lata marka sugeruje przeróżne kombinacje. Wielobarwne t-shirty świetnie prezentują się z szortami w kwiatki. Koszula w ananasy i pasiaste spodnie? Dlaczego nie. Do tego można dodać sportowe buty czy tradycyjne trampki.

Sylwetki OFF to coś dla fanów letniego szaleństwa w plenerze. Ciemniejsze koszulki, szorty w kolorze khaki i okulary przeciwsłoneczne to zestaw na wypad poza miasto, a denimowa kamizelka i odschool’owy plecak nadadzą stylizacji dojrzalszego, bardziej męskiego charakteru.

Najnowszy lookbook SUMMER to kontynuacja konceptu ON/OFF zapoczÄ…tkowanego przez markÄ™ w kampanii House SS15.

Autorką stylizacji jest Marta Kalinowska. Zdjęcia to dzieło Małgorzaty Turczyńskiej, a całość wyprodukowała agencja AFPHOTO. Nad efektem końcowym czuwali Brand Manager marki Grzegorz Chyła oraz  Dyrektor Kreatywny Maciek Czarnecki.

Scroll to Top
Scroll to Top