Lady Gaga została nową twarzą marki Versace, o czym włoska marka poinformowała w sobotni wieczór na swoim profilu w serwisie Twitter.
Wiadomość o tym, iż światowej sławy piosenkarka weźmie udział w najnowszej kampanii domu mody Versace podał już rano tego samego dnia serwis WWD, jednak dopiero wieczorem marka Versace zdecydowała się potwierdzić ten fakt, publikując wpis na Twitter’ze, wraz ze zdjęciem z kampanii, którego autorami sąMert Alas i Marcus Piggott.
#Versace proudly confirms @LadyGaga as the face of SS14 campaign shot by Mert Alas & Marcus Piggott #VersaceLovesGaga pic.twitter.com/fw2eXANqww
— VERSACE (@Versace) November 23, 2013
Obie marki od dawna manifestowały publicznie wzajemne uwielbienie. Lady Gaga zadedykowała Donatelli Versace utwór ze swojego najnowszego albumu “Artpop”, a nawet ubrała się identycznie, jak projektantka, na przyjęcie, na którym pojawiły się obie panie w październiku ub. roku. Z kolei Versace użyczyła archiwalne kreacje na potrzeby teledysku “Edge of Glory” z 2011 roku, zaprojektowała również wszystkie kostiumy na potrzeby trasy “Born This Way” w latach 2012-2013.
To a true iconic contemporary Versace woman: Thank you. -Donatella RT @ladygaga I'm so happy to be working w/ @Versace for the new Campaign!
— VERSACE (@Versace) November 24, 2013