jakie perfumy wybrać

Kultowe czy nowości – jakie perfumy wybrać?

Zapachy i ich twórcy od lat intrygują nas i zaskakują. Ewolucja perfum to historia pełna skandali, odważnych decyzji i zaskakujących rozwiązań. Wielkie domy mody od kilkudziesięciu lat pracują nad coraz to bardziej ujmującymi kompozycjami zapachowymi, a od ponad dekady w ślad za nimi podążają gwiazdy muzyki i filmu, firmujące swoimi twarzami całe serie pięknych perfum i wód toaletowych.

W sklepie online Perfumik.pl znajdziesz zarówno te uznane klasyki, jak i najnowsze propozycje. Zapach ma niesamowitą moc, uwodzi nas, intryguje, przywołuje skojarzenia i silne wspomnienia. Prace nad kompozycjami zapachowymi, które finalnie trafiają na półkę to długi i żmudny proces. Część z nich zagości na tych półkach na lata, podczas gdy inne nie znajdą uznania wśród klientów. Dlaczego tak się dzieje? I czy kluczem do sukcesu jest tylko sam zapach?

Opakowania przyciągające wzrok

Od dłuższego czasu zaobserwować możemy coraz bardziej oryginalne kształty flakoników na perfumy, którymi twórcy chcą zwrócić naszą uwagę i zyskać nasz zachwyt. Jedną z ciekawszych buteleczek jakie proponuje nam sklep Perfumik.pl stworzyła Carolina Herrera – zamknięta w ekskluzywnym buciku woda toaletowa Good Girl to propozycja dla lubiących słodkie, wyraziste i zmysłowe zapachy. Wśród perfum celebryckich swoim niecodziennym wyglądem uwagę zwracają szczególnie propozycje od Katy Perry. Zarówno przywołujący królewskie skojarzenia Royal Revolution, jak i uroczy koci Meow zaskakują nieszablonowym pomysłem na zamknięcie zapachu. Wśród klasyków od najstarszych graczy na rynku pięknym flakonikiem uwodzi nas Manifesto od Yves Saint Laurent.

Pionierskie wizje Paco Rabanne

Zdecydowanym pionierem wśród niecodziennych opakowań dla swoich kompozycji zapachowych był ekscentryczny Paco Rabanne. Znany z projektów opartych o niekonwencjonalne materiały, jak metal, papier albo plastik, również przy wyborze flakonów dla swoich perfum stawiał na niesztampowe pomysły. Zapachy od Paco Rabanne, podobnie jak jego ubrania, cechuje futuryzm i inspiracja „trendami kosmicznymi”. Wiele z opakowań perfum Paco Rabanne przeszło do historii i stało się znakiem rozpoznawczym marki. Jego pierwszy zapach – Calendre – był oparty o dość rzadkie składniki, ale stosunkowo zachowawczy. Z kolejnymi propozycjami zapachów dostawaliśmy już coraz bardziej oryginalne i wyjątkowe flakoniki. W 1996 roku powstał pierwszy zapach unisex od Paco Rabanne. Paco – zamknięty w metalowej puszce idealnie wpasował się w ówczesne trendy minimalizmu i zacierania granic między kobiecością a męskością, a jego twarzą została androgeniczna Kate Moss.

jakie perfumy wybrać

Kultowe Must Have

Najsłynniejszy flakonik od tego projektanta to stworzony w 2008 roku zapach dla mężczyzn Paco Rabanne 1 million. Ta intrygująca woda toaletowa z wyglądu do złudzenia przypomina sztabkę złota, oddając w ten sposób charyzmatyczny i władczy charakter zapachu. Dwa lata później pojawiła się damska wersja pod nazwą Lady Milion w równie luksusowym, złotym flakonie. Wyjątkowo pięknie prezentuje się ona w eleganckim zestawie podarunkowym dostępnym w sklepie Perfumik.pl. Do historii przeszło też opakowanie wody toaletowej Paco Rabanne dla mężczyzn Invictus, wyraźnie inspirowane pucharem olimpijskim. Niemniej interesująca jest wersja damska Olympea, nawiązująca do medalu z igrzysk sportowych.

Artykuł Partnera

Scroll to Top
Scroll to Top