Moda

KOLEKCJA H&M KIDS INSPIROWANA WSPÓŁPRACĄ Z WWF

Tej jesieni, H&M i organizacja WWF połączyły siły, tworząc wspólnie kolekcję ubrań dziecięcych. Wspólnym celem H&M i WWF jest bardziej zrównoważona przyszłość dla ludzi i natury, a także inspirowanie ludzi na całym świecie do troski o naszą planetę. Wszystkie ubrania wyprodukowane są z organicznej bawełny i posiadają nadruki przedstawiające zwierzęta zagrożone wyginięciem. Kolekcja będzie dostępna w sklepach H&M na całym świecie, a także online od 29 września. 10% zysku ze sprzedaży kolekcji wesprze działania WWF na rzecz zagrożonych gatunków.

 

Nadruki na ubrankach przedstawiają zwierzęta takie jak tygrys, panda, pantera śnieżna, niedźwiedź polarny oraz morświn – gatunki, które stoją w obliczu wielu zagrożeń, w tym utraty siedlisk, zanieczyszczenia wód oraz negatywnego wpływu zmian klimatycznych. Kolekcja składa się głównie z wygodnych i uniwersalnych elementów z bawełny organicznej dla niemowląt i dzieci w wieku 1,5-14 lat. W kolekcji znajdziemy również swetry z długim rękawem, T-shirty, sukienki, rajstopy, spodnie i piżamy.

 

Ubrania zostały zaprojektowane w neutralnej palecie kolorów, takich jak beże, szarości, zgaszona biel z akcentami niebieskiego, aby podkreślić realistyczne portrety zagrożonych gatunków. Niektóre z ubrań posiadają również inspirujące napisy, m.in. “Roar for wildlife”, “Protect my habitat” czy “Let’s go wild”.

 

Celem kolekcji jest zainspirowanie klientów H&M do zadbania o naszą planetę, a także podkreślenie partnerstwa z WWF, które rozpoczęło się w 2013 roku, a obecnie zostało przedłużone o kolejnych 5 lat. H&M i WWF zajmują się również obszarami takimi jak zmiany klimatu i gospodarowanie zasobami wodnymi, a także strategicznym dialogiem pomiędzy H&M i przemysłem modowym w celu podejmowania wyzwań dotyczących zrównoważonego rozwoju.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

HyperFocal: 0

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

HyperFocal: 0

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

HyperFocal: 0

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

HyperFocal: 0
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Share