Katy Perry w świątecznej kampanii H&M

Katy Perry w świątecznej kampanii H&M!

Z przyjemnością prezentujemy pierwsze zdjęcia Katy Perry z kampanii świątecznej H&M. Na zdjęciach Katy ma na sobie ubrania z kolekcji, której pojawienie się w sklepach zbiegnie się z premierą nadzwyczajnego filmu reklamowego kampanii pokazywanego w kinach, telewizji i online.

Reklama tegorocznej kampanii świątecznej H&M to prawdziwe świętowanie sezonu. Na początku Katy występuje jako wróżka, która powołuje do życia całą gamę niezwykłych postaci- od naturalnej wielkości piernikowych ludzików i wielkich prezentów jeżdżących na rolkach po gigantyczne pluszowe misie. Akcja toczy się szybko i jest pełna zwrotów, a Katy nadaje każdej scenie swój własny, wyjątkowy charakter. Za podkład muzyczny służy nowa
piosenka „Every Day Is A Holiday” napisana przez Katy i wyprodukowana przez Duke’a Dumonta specjalnie na potrzeby świątecznej reklamy.

„Świetnie się bawiłam podczas kręcenia tej przebojowej, świątecznej reklamy z Jonasem Åkerlundem, zwłaszcza, że miałam na sobie genialne ubrania, w tym ulubiony sweter Elfie Selfie. H&M w dużej mierze pomogło mi ukształtować własny styl, ponieważ już jako trzynastolatka zaczęłam sięgać po ich ubrania, nie narażając przy tym na szwank swojego portfela. Niedługo Wy także będziecie mogli zabłysnąć swoimi kreacjami dzięki tej magicznej, świątecznej kolekcji”, mówi Katy Perry.

Zarówno w filmie reklamowym, jak i w towarzyszącej mu kampanii graficznej Katy pojawia się w kreacjach ze świątecznej kolekcji H&M, które łączą świąteczny przepych, styl i zabawę. Kolekcja obejmuje takie pozycje jak intensywnie czerwone sukienki, smokingi z otwartymi rękawami, czy T-shirt wyszywany kokardami z czerwonych cekinów. Każda sztuka odzieży posiada wyjątkowe detale, od czarnej spódniczki mini z frędzlami po doskonały
bożonarodzeniowy sweter. Świąteczna kolekcja H&M będzie dostępna w naszych sklepach na całym świecie od połowy listopada.

W tym sezonie świątecznym firma H&M wspiera dzieci w Mjanmie dzięki specjalnie zaprojektowanym kartom podarunkowym. H&M Conscious Foundation przekaże 5% zysku z każdej zakupionej karty organizacji UNICEF, która z kolei spożytkuje zebrane środki na edukację dzieci w Mjanmie, gdzie istnieje pilna potrzeba polepszenia dostępu do nauki. Dzięki kampanii kart podarunkowych UNICEF i H&M Conscious Foundation zamierzają
zapewnić rzetelne wykształcenie podstawowe i niższe średnie ponad 350 000 dzieci w stanie Rakhine. Specjalne karty podarunkowe będą dostępne w sklepach H&M na całym świecie do 31 grudnia.

H&M Holiday 2015, 2 H&M Holiday 2015, 3

the scenes 1

Scroll to Top
Scroll to Top