Kampania Wrangler Stunt zdobywa złoto w Londynie

Tegoroczna kampania Stunt kultowej marki Wrangler została nagrodzona na dwóch prestiżowych festiwalach reklamowych. Wrangler zdobył złoto na London International Awards za billboardy „Flying Man”, „Red Man Window”, „Flying Man Motion” oraz „Red Man Window Motion” – przedstawiające hollywoodzkich kaskaderów wyskakujących przez okno z drugiego piętra budynku.

Kampania Stunt, będąca owocem dłuższej współpracy marki Wrangler z agencją Fred & Farid, znalazła się także w grupie finalistów LIA do nagrody za zdjęcia (Use of Photography) i kierownictwo artystyczne (Use of Art Direction) w kategorii reklamy drukowanej.

Kampania Stunt została również laureatem przyznawanych w tym roku po raz pierwszy nagród LOVIEs. Członkowie The International Academy of Digital Arts & Sciences – zespołu internetowych specjalistów – przyznali marce Wrangler srebro w kategorii zintegrowanego doświadczenia (Integrated Experience) oraz umieścili ją na liście finalistów w kategorii projektu (Design).

Zarówno London International Awards, jak i nagrody LOVIEs zostały wręczone w tym miesiącu w Londynie. Stunt to najnowsza odsłona ociekającej adrenaliną serii Wranglera „We Are Animals”. Bohaterami kampanii są prawdziwi hollywoodzcy kaskaderzy wyskakujący przez okna budynków czy uciekający przed siłą eksplozji.
Zdjęcia, których autorką jest fotografka Cass Bird, powstały w Paramount Studios i ukazują autentyczne wyczyny kaskaderskie bez wykorzystania komputerowych efektów specjalnych. Pojawiły się w magazynach i billboardach w całym regionie EMEA. Można je zobaczyć na stronie internetowej www.wrangler-europe.com.
Adam Kakembo, dyrektor ds. marketingu Wrangler EMEA, powiedział: „To wielki sukces marki Wrangler. Seria „We Are Animals” zawładnęła wyobraźnią konsumentów w krajach EMEA. To dowód, że branża marketingowa docenia długą tradycję marki Wrangler w produkcji odzieży dżinsowej oraz nowatorskie pomysły”.

 

Uwagi od redakcji:

Kiedyś:
Historia dżinsów Wrangler sięga 1904 roku. Właśnie wtedy Charlie Hudson założył firmę Hudson Overall z siedzibą w Greensboro w Karolinie Północnej w USA. W 1919 roku przedsiębiorstwo przemianowano na Blue Bell, a w 1947 roku, kiedy na rynek weszła pierwsza linia dżinsów dla kowbojów, firma otrzymała nową nazwę – Wrangler, co oznacza pracującego kowboja.

Teraz:
Niedoścignione dziedzictwo marki Wrangler związane z produkcją odzieży dżinsowej znajduje swoją kontynuację w nowoczesnych krojach dżinsów, które nadal odznaczają się siedmioma charakterystycznymi detalami umożliwiającymi bezbłędne rozpoznanie marki. Detale te to między innymi płaskie miedziane nity czy wygodna kieszonka na zegarek. Kultowe modele, takie jak koszula 27MW czy kurtki 11MJ, są przedmiotem uwielbienia zarówno koneserów dżinsu, jak i fanatyków mody.
Wrangler, marka oryginalnych, amerykańskich dżinsów, stawia sobie za cel produkowanie najlepszej nowoczesnej odzieży dżinsowej. Modnym i postępowym fasonom, takim jak męskie spodnie Ben z nogawką zwężającą się ku dołowi czy obcisłe damskie spodnie Jess z wysokim stanem, towarzyszą wykończenia zgodne z najnowszymi trendami w modzie.
Dżinsy Wrangler są zaprojektowane, tak aby były wytrzymałe, i uszyte z myślą o całkowitej swobodzie. Nosząc dżinsy Wrangler, możemy dać upust swoim zwierzęcym instynktom, upajać się krążącą w żyłach adrenaliną i uwolnić swoje naturalne, dzikie i spontaniczne ja. Któż chciałby się ucywilizować? We Are Animals.
www.weareanimals.com

Scroll to Top
Scroll to Top