Moda

Kampania OCHNIK jesień/zima 2016 – Fashion comes from your uniqueness

W swojej najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2016 OCHNIK stawia na modową różnorodność i wielopokoleniowość. Prezentuje bogactwo form, materiałów i kolorów, które daje możliwość wyboru, a przy tym tworzy przestrzeń do stylowych eksperymentów.
Za zdjęcia odpowiada uznana fotograf Aldona Karczmarczyk, a bohaterami kampanii są postacie w różnym wieku, w różnym stylu i o różnej osobowości, będące ucieleśnieniem hasła „Fashion comes from your uniqueness”.
Nas – i chyba nie tylko nas – urzekła swoją szlachetną, dojrzałą urodą Lisskulla Ljungkvist-Wagner, której korzenie rodzinne sięgają dalekiej północy. Młodzieńczą energią i humorem zarażał wszystkich Rodolph von Blon – Francuz, na co dzień mieszkający w Barcelonie. Świeżość, spontaniczność oraz naturalną witalność na plan zdjęciowy wniosła zaś młoda krew modelingu – Marta Przybylska, Patrycja Traczyk oraz Staszek Bielawa.

 

Oryginalna i barwna mieszanka charakterów idealnie wpisała się także w kontekst zdjęć wizerunkowych nawiązujących do popularnego zwyczaju robienia selfie, jako sposobu na wyrażenie radości, optymizmu oraz afirmacji życia – pozytywnych wartości i emocji, z którymi utożsamia się marka OCHNIK.
Do sprzedaży pierwsze modele z kolekcji jesień/zima 2016 trafią już 4 sierpnia!

Share