top secret moda damska wiosna 2015

Kampania kolekcji wiosennych Top Secret i Troll

Polskie marki mody Top Secret i Troll rozpoczynają promocję sezonu wiosenno-letniego. Najnowsze kolekcje zostały sfotografowane w intrygującej scenerii Tel Avivu.

Zdjęcia dla marki Top Secret wykorzystują ciekawą nowoczesną  architekturę i walory malowniczego krajobrazu, stanowiącego tło dla stylizacji ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji.

Damskie i męskie sylwetki inspirowane są najnowszymi trendami. Nie brakuje najmodniejszych akcentów marynistycznych i florystycznych. Biały garnitur, żółta bluza, granatowy trencz, tunika w odcieniu różu, to hity sezonu i odpowiedź na potrzeby współczesnych kobiet. Kolekcja składa się z nowoczesnych form , uzupełnionych klasyką, w kolorystyce opartej na bieli, granacie, niebieskim z akcentami różu o żółtego.

W kolekcji męskiej, inspirowanej klimatem podróży, nowoczesne marynarki komponują się w sportowych sylwetkach z szortami czy dżinsem, a bardziej officowy look przełamany jest kolorem.

Kampania Troll oparta jest na pomyśle nawiązujące do wakacji młodych surferów. Odważne zestawienia bluz, t shirtów, szortów, znakomicie wpisują się w stylistykę lata pełnego wakacyjnego luzu i swobody. Autorem zdjęć jest fotograf mody Łukasz Pukowiec, który w swoim portfolio ma już m.in edytorial w Voque.

W styczniu Marka Top Secret otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Doskonałość Mody w kategorii polska firma popularna, trzecią w historii firmy.

Wiosenno – letnie kolekcje Top Secret i Troll prezentowane też były kilka dni temu na pokazie w Centrum Promocji Mody przy Łódzkiej ASP. Damskie i męskie stylizacje pokazały potencjał obu marek, zgodność linii z ostatnimi trendami jak i ich dopasowanie do potrzeb klientów.

Top Secret jest wiodącą marką w segmencie modowym Grupy Kapitałowej Redan, skierowaną do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości. Adresaci marki Top Secret akceptują w pełni siebie i środowisko, w którym żyją, stawiają na autentyzm, a moda jest dla nich narzędziem do wyrażania siebie w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Damskie i męskie kolekcje są zgodne z aktualnymi trendami mody, nowoczesne, odważne, jednocześnie odwołujące się do emocji. Czerpią inspiracje z najnowszych trendów mody, jednak dostosowane są do rozmaitych oczekiwań klientów i ich kalendarza potrzeb. Kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual, od stylu bardziej formalnego, po swobodny. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.

Troll to jedna z najdłużej funkcjonujących na polskim rynku marek odzieżowych. Ttworzy kolekcje dla tych, którzy łączą modę z nowoczesnością, są odważni i wybierają dla siebie to, w czym czują się najlepiej.

Scroll to Top
Scroll to Top