Jimmy Choo Rose

Jimmy Choo Rose Gold Edition – nowy limitowany zapach

Jimmy Choo Rose Gold Edition – nowy limitowany zapach, który ucieleśnia kobietę Jimmy Choo.

Ten zapach to kwintesencja szykownej sygnatury marki. Flakon zachowuje roziskrzony urok Jimmy Choo. Inspiracją do jego stworzenia były migoczące klejnoty zdobiące wieczorowe torebki i pantofle.

Smakowita szyprowa kompozycja autorstwa Juliette Karagueuzoglou i Domitille Bertier została wzbogacona o wyrafinowane drzewne nuty. Świeże i jednocześnie aksamitne nuty głowy – kandyzowana pomarańcza i orchidea tygrysia, w sercu zapachu i jego podstawie łączą się ze zmysłowymi, otulającymi aromatami.

Flakon powstał z inspiracji szkłem Murano, co stanowi ukłon w kierunku ikonicznych szpilek Jimmy Choo. Flakon o kobiecej linii, w odcieniu transparentnego różowego złota, gra ze światłem niczym diament. Kontrastująca z całością czarna nasadka to nowoczesny akcent.

Opakowanie zapachu zdobi motyw skóry pytona stanowiący sygnaturę marki Jimmy Choo – tu w nowej odsłonie – wytłoczony w odcieniu opalizującego różowego złota. Niczym poświata blasku marki i nowego zapachu – opakowanie zostało również ozdobione roziskrzonymi dżetami ze strasu… – pełnia glamour.

Nuty głowy: Kandyzowana pomarańcza, orchidea tygrysia

Nuty serca: Karmel

Nuty podstawy: Sandałowiec, Indonezyjska paczula

Nowy zapach Jimmy Choo dostępny jest wyłącznie w Sephora.

Jimmy Choo Yeang Keat to malezyjski projektant mody mieszkający w Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem firmy Jimmy Choo Ltd, która zasłynęła z ręcznie robionych damskich butów.

Scroll to Top
Scroll to Top