Categories: Styl

Jesienny pop-up shop Agaty Wojtkiewicz

Dziesięć dni – tylko tyle czasu będą mieli goście Manufaktury na odwiedzenie jesiennego pop-up shopu Agaty Wojtkiewicz, potem zniknie. Nietypowy, tymczasowy butik otwiera się już w piątek (21.10) i będzie mieścił się na piętrze galerii handlowej Manufaktury.

Pop-up shop Agaty Wojtkiewicz pojawił się już raz w Manufakturze w kwietniu. Był pierwszym znikającym sklepem – showroomem tendencji w Łodzi. Butik, w którym do kupienia były stroje z wiosenno-letniej kolekcji projektantki, ale także cenione marki dostępne w Manufakturze cieszył się dużym zainteresowaniem. Tym razem, Ambasadorka Stylu Manufaktury zaprezentuje jesienno-zimowe trendy w modzie, a partnerzy przedsięwzięcia doradzą, jaka biżuteria, obuwie i makijaż są najmodniejsze w tym sezonie. Jesienny pop-up shop będzie działał od 21 do 31 października i stanie się wyjątkowym miejscem mody i designu. Oficjalne otwarcie zaplanowano na piątek (21 października) na godz. 12.00. W butiku znajdą się jesienno-zimowe propozycje z kolekcji Agaty Wojtkiewicz – DAY OFF, prezentowanej w ramach wiosennego Fashion Week Poland. Wśród nich nie zabraknie sukienek wybranych przez Beatę Sadowską, Natalię Kukulską czy Lidię Popiel i sfotografowanych na łamach magazynu „In Style”.

Drugiej edycji pop-up shopu towarzyszyć będzie cykl warsztatów i spotkań ze specjalistami, którzy doradzą gościom Manufaktury w zakresie mody, designu i wizażu. W sobotę 22 października spotkanie poświęcone jesiennym trendom w modzie poprowadzi sama Agata Wojtkiewicz. W niedzielę Katarzyna Rychlewska właścicielka marki Kate&Kate podpowiadać będzie jaka biżuteria jest modna tej jesieni i z czym można ją łączyć. Sobota, 29 października będzie dniem z Loft37.pl. Projektantki designerskiego obuwia, niedostępnego jeszcze w Łodzi, opowiedzą o tym w czym chodzić jesienią i zimą by być wyjątkowo modnym.

-Podobnie jak ostatnio zaprosiłam do współpracy znane i cenione marki, z którymi chcę pokazać łodzianom i wszystkim gościom odwiedzającym Łódź podczas październikowych festiwali, jakie trendy będą królować na polskich ulicach w ciągu najbliższych miesięcy” – mówi pomysłodawczyni i właścicielka pop-up shopu.

Uwagę odwiedzających nietypowy, znikający sklep zwróci na pewno oryginalne, niezwykle klimatyczne, choć minimalistyczne wnętrze showroomu. Tak jak w przypadku wiosennej edycji, autorem niebanalnej aranżacji jest Pracownia Projektowa Oshi.

Share