James Franco nową twarzą Gucci

Aktor, scenarzysta i reżyser James Franco został nową twarzą kampanii okularów przeciwsłonecznych Gucci na sezon Jesień/Zima 2013.

Kampania autorstwa Merta Alasa i Marcusa Piggotta, która ruszyła na całym świecie w sierpniu 2013 roku, podkreśla współczesny, klasyczny i elegancki styl nowej kolekcji, idealnie dopasowany do wyrafinowanej osobowość Jamesa Franco.

Promowany przez niego model Black Bamboo, inspirowany okularami pilotkami z lat 70-tych, posiada metalową oprawę i bambusowe elementy. Na ciemnych lustrzanych soczewkach oraz zausznikach widnieje laserowo wygrawerowane logo Gucci. Całość sprawia, że ten charakterystyczny model łącząc tradycję i nowoczesność, odzwierciedla filozofię współczesnego luksusu marki.

Bambus jest jednym z najbardziej charakterystycznych motywów Gucci. Od 1947 roku firma stosuje go w wielu swoich produktach, m.in. torebkach, biżuterii i okularach. Marka przygotowała także specjalne video, w którym przedstawiony został proces projektowania i tworzenia okularów z naturalnego bambusa. Wideo można obejrzeć na stronie internetowej Gucci: http://www.gucci.com/us/worldofgucci/videos/bamboo-sunglasses.

Okulary zapakowane są w elegancki, skórzany futerał ozdobiony złotym logiem Gucci, co sprawia, że Black Bamboo są ekskluzywne i wyrafinowane. Model będzie dostępny w butikach Gucci oraz wybranych salonach optycznych od października 2013.

SAFILO_Gucci_Eyewear_James_Franco

Scroll to Top
Scroll to Top