H&M revolve

H&M RELOVE – dla miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju

H&M przygotował na lato niezwykły projekt dla miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju. Od 28 maja do 31 sierpnia, na Placu Defilad w Warszawie, pod nazwą H&M RELOVE, działać będzie ekologiczna strefa H&M dla wszystkich miłośników mody oraz zrównoważonego rozwoju.

Miejsce dookoła Placu Defilad na czas trwania projektu zdominuje jasne drewno i naturalna roślinność, a umieszczone w strefie hamaki zachęcać będą przechodniów do chwili odpoczynku.

H&M RELOVE

H&M RELOVE – to nowe spojrzenie na reklamę w przestrzeni miejskiej – bliższe i bardziej przyjazne człowiekowi. Nie jest już wyłącznie sposobem prezentacji produktu, lecz także może nadać centrum dużego miasta nowy, nieoczekiwany wymiar i edukować mieszkańców jak moda może stać się ekologiczna a ekologia modna.

Osoby odwiedzające H&M RELOVE Spot będą miały możliwość oddania niepotrzebnych tekstyliów, w zamian za co otrzymają kupon rabatowy w wysokości 5 zł (1,5 kg tekstyliów = 6000 litrów zaoszczędzonej wody). Goście będą również mieli okazję spróbować swoich sił podczas warsztatów gotowania z Zosią Zborowską czy przetworzyć odpady z Zuzanną Kołodziejczyk (upcykling). Na wielbicieli jednośladów czekać będzie serwis rowerowy oferujący podstawowe szkolenie w zakresie dbania o ulubiony pojazd. Uczestnicy otrzymają sadzonki różnorodnych roślin do zagospodarowania w przestrzeni miejskiej.

Motto biznesowe H&M to „moda i jakość w najlepszej cenie zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju”. W 2013 roku H&M, jako pierwsza marka wprowadziła program zbiórki i recyklingu odzieży na skalę globalną do swoich sklepów. W 2015 roku, dzięki wyżej wspomnianemu programowi, marka pozyskała ponad 12.300 ton niepotrzebnych tekstyliów, zaś od początku trwania programu ponad 24.000 ton. W lutym 2014 roku w sklepach pojawiła się pierwsza kolekcji dżinsowa wyprodukowana z materiałów pozyskanych w programie zbiórki odzieży. Obecnie 20% materiałów wykorzystanych do produkcji kolekcji pochodzi ze źródeł bardziej przyjaznych środowisku. H&M jest jednym z największych odbiorców bawełny organicznej, przy czym celem firmy jest wykorzystywanie od 2020 roku jedynie bawełny z bardziej ekologicznych źródeł.

H&M revolve

Scroll to Top
Scroll to Top