Gwiazdy

Gwiazdy wybierają WEAVE

Marka WEAVE na polskim rynku zadebiutowała zaledwie 3 miesiące temu. Mocna, charakterystyczna kolekcja zdobyła serca nie tylko klientek, coraz częściej ubrania marki WEAVE wybierają gwiazdy i uznani styliści. Kto pokochał kolekcję “Labour of Love” i jej orientalne inspiracje? Sami zobaczcie.

Złoty bomber i jego wyjątkową, trójwymiarową konstrukcję doceniły aktorka Marta Żmuda-Trzebiatowska i prezenterka Polsatu Milena Rostkowska – Galant.

Aleksandra Hamkało podczas Wielkiego Testu Wiedzy o Filmie wystąpiła w pełnej stylizacji od marki WEAVE – czarnym kimonie, żakardowych
spodniach i białej koszuli.

Żakardowe culottes skradły serce stylistce Monice Jurczyk i kompozytorce, Marii Sadowskiej.

Kimonowa kamizela to ulubiony model z kolekcji WEAVE blogerki Gosi Boy i stylistki gwiazd, Anny Męczyńskiej.

Magda Mołek podczas Sylwestra stacji telewizyjnej TVN wystąpiła w białej koszuli z wysokim kołnierzem.

„Labour of Love” to linia ultrakobiecych ubrań łączących najświeższe trendy z tradycyjnym rzemiosłem. To odpowiedź na uniwersalną potrzebę obcowania z czymś pięknym i ponadczasowym.

 Kolekcja marki WEAVE jest dostępna w butiku na ul. Śniadeckich 17, a także na stronie internetowej www.madebyweave.com

Ceny plasują się w przedziale od 329 PLN do 1600 PLN.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Share