Guy Ritchie autorem nowej kampanii reklamowej H&M David Beckham Bodywear
Reżyser filmowy Guy Ritchie przygotował spot telewizyjny dla kolekcji H&M David Beckham Bodywear. W nowej kampanii promocyjnej Backham debiutuje jako aktor kina akcji.
„David jest wprost stworzony do filmu” – opowiada Guy Ritchie. „Kręcąc tę reklamówkę, czułem się jakbym reżyserował krótki metraż”.
Efekt tej współpracy będzie można zobaczyć na całym świecie już 7 lutego 2013 roku. Spot w zabawny sposób ukazuje szaloną gonitwę Davida, ubranego jedynie w obcisłe bokserki, po ulicach i parkach Beverly Hills.
„Praca z Guy’em to spełnienie marzeń. Miałem z niej sporo frajdy i myślę, że widzowie będą bawić się równie dobrze” – podsumowuje David.
Termin premiery zbiega się z wprowadzeniem do oferty Bodywear m.in. walentynkowych propozycji z czerwonymi i niebieskimi akcentami.
[nggallery id=4107]