Grupa MIG z licencją na markę Lotto w Polsce

Włoska marka Lotto produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group – właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce.

Historia Lotto sięga 1973 roku. Początkowo marka stawiała wyłącznie na rynek włoski oraz włoskich sportowców, mocno związując się z tenisem. W latach 80. rozpoczęła działalność eksportową, rozwijając produkcję strojów oraz sprzętu związanego z innymi dziedzinami sportowymi – m.in. z piłką nożną. Dziś twarzami marki są polskie tenisistki – Agnieszka i Urszula Radwańskie, tenisista David Ferrer, reprezentant Hiszpanii w piłce nożnej Joan Capdevila oraz włoski piłkarz Andrea Ranocchia.

Marka Lotto to 4 podstawowe kolekcje. Linie „Tennis” i „Running” będą dostępne tylko dla klientów hurtowych MIG oraz w kanałach sprzedaży e-commerce. Z kolei linie „Football” i „Lifestyle” dostępne w hurcie oraz w strumieniu retailowym 50 style.

– Zachęceni sukcesami, które pod wodzą Lotto odnoszą sportowcy na całym świecie postanowiliśmy zaprezentować jej produkty polskiemu konsumentowi. Oprócz profesjonalnych linii dla sportowców i amatorów sportu zaprezentujemy kolekcję lifestylową. Solidną i jednocześnie świetnie uszytą – mówi Konrad Gill, brand manager marki Lotto w Marketing Investment Group.

MIG stawia na silną współpracę z klientami hurtowymi. – Nasza oferta z pewnością będzie konkurencyjna – zależy nam na promocji marki w Polsce na szeroką skalę. Wierzymy, że klienci docenią najważniejsze zalety Lotto, która przecież jest firmowana przez naszą gwiazdę tenisa – Agnieszkę Radwańską. Lotto zdobyło zaufanie prawdziwych gwiazd ze świata sportu. Wierzymy, że i polscy klienci nie będą się długo wahać i z radością przyjmą obecność marki na polskim rynku – dodaje Konrad Gill.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Agnieszka Radwanska
Agnieszka Radwańska

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

David Ferrer
David Ferrer

Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Head, Confront, Feewear oraz platformą sprzedaży B2B Pro-Game.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top