Salvatore Ferragamo

FERRAGAMO „ZAPACH, KTÓRY JEST DEKLARACJĄ, KIM CHCESZ BYĆ

FERRAGAMO „ZAPACH, KTÓRY JEST DEKLARACJĄ, KIM CHCESZ BYĆ”

Salvatore Ferragamo wprowadza na rynek nowy zapach dla niego: FERRAGAMO. Jego wymowna kompozycja wyraża duszę pewnego siebie, odważnego i nowoczesnego mężczyzny, który podróżuje przez życie z pasją i nieodłącznym wyrafinowaniem.

KONCEPT

Kim chcesz być? Sublimując ponadczasowe kody Domu wyrazistym współczesnym akcentem, stworzono koncepcję zapachu dla wolnomyśliciela, który ufa swojej intuicji i swoim zasadom, bez wahania podejmując każde nowe wyzwanie. Jego niestrudzony duch skłania go do patrzenia na wszystko pod różnym kątem, z niepowstrzymaną kreatywnością i nieposkromionym zaciekawieniem. Żyje w nieustannym ruchu, nawiązuje dynamiczne więzi i przeżywa emocjonujące doznania, stając się świadomym, kim chce być. Gdziekolwiek się pojawi, zawsze wywiera na otoczenie długotrwały wpływ.

Zapach FERRAGAMO

Jest najdoskonalszą ekspresją – samą esencją – siły i przekonań tego bohatera. Współbrzmi z nimi bogatą sekwencją kontrastujących, lecz harmonijnie połączonych elementów, równoważących subtelną męskość z żywiołową postawą.

ZAPACH FERRAGAMO to cytrusowo-drzewny zapach fougère – dzieło Antoine’a Maisondieu. Kreator splótł w nim nuty świeże i drzewne, pragnąc afirmować włoskie korzenie marki i jej tradycję rzemieślniczą. Promienna eksplozja śródziemnomorskich cytrusów: dynamicznej bergamotki i cytryny, toruje drogę zaskakującej nucie serca, w której kwiatowe, lecz metaliczne akordy fiołka oraz absolut liści fiołkowych łączą się z unikatową skórzaną nutą FERRAGAMO. Taka kompozycja automatycznie podsuwa skojarzenie z rzemieślniczym dziedzictwem marki. Jej dopełnieniem są ciepłe nuty piżma i wetiweru, które potęgują zmysłowy wymiar zapachu.

FLAKON 

Wyrafinowany szklany flakon ukazuje w nowej odsłonie legendarne motywy marki Salvatore Ferragamo. Jego smuklejszy kształt przywodzi na myśl sylwetkę drapacza chmur i zachęca do odkrywania poszczególnych detali z odmiennej perspektywy. Pionowa granatowa opaska optycznie uwydatnia wydłużony kształt flakonu. Widnieje na niej logo z nowym układem liter, które przebiegają z dołu do góry. Na przeciwległym końcu widzimy inny kod Domu: charakterystyczną sprzączkę Gancini ze srebrnego metalu, która jest nie tylko elementem ozdobnym, lecz także metaforą wielu przeciwstawnych cech mężczyzny Ferragamo: jego umiłowania tradycji i innowacji, rzeczowo przeciwstawnych cech mężczyzny Ferragamo: jego umiłowania tradycji i innowacji, rzeczowości i kreatywności, siły i wrażliwości. Dwoistość tę dostrzegamy również w zmysłowym zestawieniu materiałów: konkretnych i wyrazistych detali metalowych z opaską o skórzanej fakturze, która przywołuje jego sferę emocjonalną.

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa nowego zapachu FERRAGAMO powstała pod okiem dyrektora kreatywnego Paula Andrew. Wystąpił w niej młody aktor Hero Fiennes Tiffin, a jej twórcami są: Gordon Von Steiner i Luca Khouri. Odzwierciedlając wizję męskości, ukazana historia zgłębia wielowymiarową osobowość mężczyzny FERRAGAMO i jego autentyczne nastawienie wobec życia, w którym kieruje się intuicją i determinacją. Widzimy go na tle wieżowców, trzymającego w ręku scenariusz. Zadaje pytanie: „Kim chcesz być?”, jakby ćwiczył przyszłą rolę, jaką odegra w świecie. Widzimy go z różnych stron, pod różnymi kątami – każde ujęcie ukazuje inny aspekt jego charakteru i wyostrza jego wewnętrzny głos, gdy roztrząsa istotę rzeczy z każdej możliwej perspektywy. Aż w końcu wychodzi na scenę, w pełni świadom tego, kim chce być, ponieważ wzywa do działania wszystkich ludzi wokół, zachęcając ich do tych samych rozważań i wiary w siebie.

#JustMyself @Ferragamo

Dostępne w Sephora

Scroll to Top
Scroll to Top