Categories: Styl

Face to Face Paris. Kolejna edycja

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na trzecią edycję Face to Face Paris. Wydarzenie artystyczne współtworzone z uczestnikami, które promuje zaangażowanych twórców przed publicznością pragnącą konsumować inaczej. Unikatowe doświadczenie spotkania twarzą w twarz między klientem a twórcą podczas dwudniowej sprzedaży. Face to Face wybiera designerów prêt-à -porter, bielizny, akcesoriów skórzanych, biżuterii, dodatków, mebli, a także fotografów.

W samym sercu dzielnicy Marais, Face to Face otwiera drzwi do swojego tymczasowego sklepu w typowo Paryskiej scenerii haussmanowskiego apartamentu. Między artystyczną przestrzenią twórczą a laboratorium pomysłów, awangardą wyselekcjonowanych projektantów zaprezentuje swoje kolekcje podczas dwu-dniowego wydarzenia. Artystyczny i angażujący do współpracy butik ma na celu promocję młodych projektantów oraz pokazuje nowe podejście do konsumpcji stawiając człowieka w samym sercu wymiany handlowej. Wyjątkowe przedmioty w limitowanych edycjach zostaną przedstawione w kreatywnej i eklektycznej atmosferze.

Wśród twórców pojawi się również polska artystka – Sylwia Dębicka. Na wystawie zaprezentuje tworzone ręcznie obrazy i ilustracje modowe inspirowane estetyką japońską. Podczas poprzedniej edycji Face to Face jej minimalistyczne prace zachwyciły dyrekcje domów mody Givenchy i Dior.

 

Marianna Szeib, założycielka projektu Face to Face Paris:

Dorasta i kształci się w Polsce gdy w wieku 21 lat los decyduje wystawić ją na próbę. Po dostaniu się na trzyletni program do francuskiej szkoły biznesu ESCP Europe, Marianna spędzi następne trzy lata w Londynie, Madrycie i Paryżu, co pozwoli jej odkryć i rozwinąć swoją pasję do twórczej pracy nad nowymi produktami. Po ukończeniu studiów to L’Oréal powierza jej pierwszą pracę w marketingu strategicznym, dając kredyt zaufania w tworzeniu nowych perfum wraz z ich kampaniami reklamowymi. Dwa lata później, Marianna mówi tak firmie Christian Dior, w której będzie pracować nad strategią marki Dior Homme i La Collection Privée, czyli autorskiej kolekcji perfum Françoisa Demachy (wyłącznego kompozytora zapachów Diora). Jednak to nie produkty, a ludzie jakich poznaje zainspirują ją do projektu, któremu dogłębnie się poświęci. Face to Face Paris to pomysł na rozwinięcie polskiej mody za granicą i danie szansy polskim markom na skonfrontowanie się z francuskim klientem – twarzą w twarz.

Face to Face Paris

Pop Up Store

#3 edycja 17-18 czerwca 2017

21 rue Filles du Calvaire, Paris 3e

Apartament hausmmannowski

przestrzeń ze stylizacją na miarę

Dla pionierów współczesnej mody

Moda, bizuteria, akcesoria, design, meble, fotografia.

Share