eveline cosmetics

Eveline Cosmetics drugą co do wartości polska marką kosmetyczną

Eveline Cosmetics drugą co do wartości polska marką kosmetyczną w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita

W 11. edycji rankingu dziennika Rzeczpospolita  marka Eveline Cosmetics uzyskała wartość 51,8 mln zł i uplasowała się na drugiej pozycji wśród polskich marek kosmetycznych.  W porównaniu do roku ubiegłego wartość marki Eveline Cosmetics wzrosła o 17%.

Jak wynika z zestawienia, Eveline Cosmetics to polska marka, której wartość znacząco rośnie w ostatnich latach. Kolejne lokaty wśród marek kosmetycznych zaraz po Ziaja i Eveline Cosmetics zajęły marka AA, Joanna, Lirene, Dr Irena Eris, Soraya, Bambino, Luksja, Bielenda, Dermika, Perfecta oraz Dax Cosmetics.

Drugie miejsce w rankingu polskich marek kosmetycznych to dla nas doskonały wynik, świadczący o mocnej pozycji brandu Eveline Cosmetics na polskim rynku. Znana, solidna marka ma ogromne znaczenie dla wyborów, jakich dokonują klienci  – twierdzi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu Eveline Cosmetics  – Już od ponad 30 lat pracujemy nad tym, aby nasza marka była szeroko znana i dobrze kojarzona nie tylko w Polsce, ale i na ponad 70-ciu zagranicznych rynkach, gdzie oferujemy nasze kosmetyki.

Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków, obecna w ponad 70 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a z linii produkcyjnych schodzi miesięcznie ponad 5 mln wyrobów. Dowodem siły jest roczna łączna sprzedaż 60 mln sztuk kosmetyków, z czego 80% stanowi eksport.

Sumaryczna wartość 330 najdroższych polskich brandów, które znalazły się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita, to 61,5 miliarda złotych. Liderzy rankingu to: Orlen, PKO BP oraz Biedronka.

Scroll to Top
Scroll to Top