Druga odsłona kampanii społecznej „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” z udziałem kolejnych gwiazd

Kampania społeczna „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” ma na celu uświadamianie kobiet, jak ważna jest dla nich samoakceptacja. Kampania powstała we wrześniu 2021 r. To wtedy jej twórczyni Marta Banaszek zaprosiła do udziału w projekcie pierwsze ambasadorki. Udało jej się zebrać grupę 19 kobiet, reprezentujących różne środowiska, branże, a także wiek czy rozmiar. Różniło je tak naprawdę niemal wszystko. Łączył fakt, że chciały mówić głośno o tym, że kobiety stale zastanawiają się czy są dobre dla kogoś, zamiast myśleć, czy są idealne dla samej siebie.

Wśród ambasadorek pierwszej odsłony kampanii były m.in.: aktorki Kamila Kamińska, Dominika Gwit, Marta Jarczewska i Anna Oberc, działaczka i coach Angelika Chrapkiewicz – Gądek czy Miss Polonia – Karolina Bielawska. Już wtedy Marta Banaszek wiedziała, że to dopiero początek tego, co chce zrobić dla kobiet. Skąd w projektantce mody pomysł stworzenia kampanii społecznej? Mówiąc jednym słowem – z przymierzalni. Inspiracją były dla niej spotkania z klientkami w jej studiu, rozmowy i wynikające w trakcie przymiarek problemy związane z brakiem samoakceptacji.

Kontynuując kampanię, chcąc poszerzać działania wokół niej, w kwietniu 2022 r. Marta Banaszek zaprosiła kolejne ambasadorki – kobiety z różnych obszarów, wśród nich m.in. aktorki Maja Hirsch, Laura Breszka, Ewa Gawryluk, Honorata Witańska, dziennikarka Dagmara Kowalska, prawniczka i działaczka Weronika Marczuk, Mistrzyni Świata w drifcie Karolina Pilarczyk, trenerka fitness Justyna Bolek, tancerka Anna Głogowska, Miss Polonia Natalia Gryglewska, ale też kobiety nie związane z show biznesem. Ponownie w kampanii wzięły udział także m.in. aktorka Anna Oberc czy Kinga Zawodnik. Ambasadorki drugiej odsłony kampanii doskonale wiedzą, że żyjemy w czasach kiedy najłatwiej jest zaistnieć w mediach poprzez kontrowersję czy aferę wokół siebie, a internautom zbyt lekko przychodzi hejt i komentowanie wszystkiego. Zdecydowały więc pokazać kobiecą siłę i wsparcie dla innych kobiet takimi, jakie są. Zebrać się w jednym miejscu i podzielić tym, nad czym same pracują – samoakceptacją.

„Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” to nie tylko hasło na koszulkach kampanii, to motto, które ambasadorki kampanii pragną, aby wpisane było w kobiece DNA!

Tu zobaczyć można film kampanii:

https://www.youtube.com/watch?v=qyJr7PcMjPk

Scroll to Top
Scroll to Top