DoVE 18530 1 DOVE Kampania Jeste my pi kne

DOVE Kampania Jesteśmy piękne

Misją marki Dove jest redefinicja pojęcia piękna i polemika z idealnym, nierzeczywistym wizerunkiem kobiety. Od wielu lat Dove przekonuje kobiety, że prawdziwe piękno wymyka się metryce, nie ma jednego właściwego rozmiary biustu, kształtu ust czy wagi ciała. Ta idea jest w sercu marki i jest przyczynkiem zarówno do emocjonalnych kampanii marki, jak też rozwijania jej wszystkich produktów.

Dove zachęca kobiety, by codziennie odkrywały i pielęgnowały swoje prawdziwe piękno, bo jak mawia Sophia Loren Nic nie czyni kobiety piękniejszą niż wiara we własne piękno.

Po raz kolejny marka Dove podejmuje z Polkami rozmowę na temat piękna. 8 marca 2016 r. zainaugurowana została kampania społeczna pod hasłem Jesteśmy piękne. Dla nas jest to wyjątkowe wydarzenie – mówi Agnieszka Ostasiuk, Brand Manager Dove – ponieważ po raz pierwszy na tak dużą skalę przygotowaliśmy kampanię lokalną. Zaprosiliśmy Polki do rozmowy o pięknie, kobiecych relacjach i pielęgnacji urody. Z badań wynika, że tylko dwie na dziesięć Polek czują się piękne, podczas gdy polskie kobiety postrzegane są jako jedne z najpiękniejszych na świecie. Tegoroczna odsłona kampanii marki Dove ma na celu pokazanie kobietom, że swoje prawdziwe piękno wystarczy w sobie odkryć i docenić.

Kampania Jesteśmy piękne zaprezentowana zostanie w wielu odsłonach. Filarem komunikacji jest film zrealizowany na jej potrzeby, którego bohaterkami są polskie kobiety. Dove przygotował też raport, w którym zaprezentuje wyniki przeprowadzonych z Polkami rozmów na temat piękna, kobiecych relacji i pielęgnacji urody. Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediów – telewizję, radio, outdoor, internet, media społecznościowe, zaplanowano także wiele interaktywnych akcji skierowanych bezpośrednio do kobiet.

Wszystkie aktywności związane z kampanią będzie można śledzić na stronie www.JestesmyPiekne.pl.

Koncepcję kreatywną i scenariusz filmu przygotowała agencja Ad Craft, film zrealizowało BoxStudio, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR.

DoVE-18530 - 1

ModaiJa poleca również:

Copy link