Calzedonia dla kobiet

Calzedonia dla kobiet mających tylko jeden cel. Jaki?

Ruszyła nowa kampania marki Calzedonia. Opowiada ona historię, która koncentruje się na silnych, pewnych siebie kobietach, mających tylko jeden cel: czuć się dobrze, zwłaszcza z samą sobą.

Trzy kobiety różniące się stylem i wymaganiami, łączy jedno: wybór wygodnych i zmysłowych rajstop. Jednak prawdziwymi gwiazdami kampanii są całkowicie bezszwowe rajstopy Totally Invisible, które zdaniem marki zapewniają doskonały komfort nawet pod obcisłym ubraniem. W dostępnej kolekcji znajdziemy również dwie nowe grubości: 30 i 50 den.

Głównym pomysłem na kampanię, jest przedstawienie prawdziwych migawek z życia codziennego obserwując trzy różne rytuały, które wyrażają trzy różne typy kobiecości.

Wśród bohaterek, jest m.in. wielozadaniowa i praktyczna mama, która wybrała fason któremu bezgranicznie ufa czyli rajstopy Totally Invisible 30 den – dzięki nim zyskuje klasyczny wygląd, który zapewnia beztroski komfort przez cały dzień, nawet gdy opiekuje się dziećmi.

Następnie przychodzi kolej na aktywną zawodowo kobietę, która wybiera rajstopy Totally Invisible w wersji 20 den – idealne, nawet wtedy gdy podróżuje po całym świecie lub biegnie od jednego spotkania biznesowego na drugie. Te które wybrała są tak wygodne i niezauważalne, że kiedy dociera do hotelu i decyduje się rozebrać, zdejmuje wszystko… oprócz nich.

Ostatnią z nich jest fashionistka, która przykłada ogromną wagę do szczegółów, m.in. takich, które wyróżnią jej stylizacje spośród innych. Dzięki modnym rajstopom – nawet sprawdzone looki stają się wyjątkowe. Rajstopy z linii Wish z nadrukiem „I love you” napisanym w różnych językach są doskonałym dodatkiem, dzięki któremu z pewnością zostaniesz zauważona.

Wszystkie rajstopy, są niemal „niewidoczne”, dzięki całkowitemu brakowi szwów, a cała linia jest rozbudowana o szeroką gamę produktów. Wszystkie modele dostępne w sklepach Calzedonia w całej Polsce i na www.calzedonia.pl

Calzedonia dla kobiet

Scroll to Top
Scroll to Top