Categories: Moda

Cała JA – nowa kolekcja Dalia Lingerie

Nie ma nic bliższego naszemu ciału, niż bielizna, którą zakładamy każdego dnia. To wpływa na naszą podświadomość, naturalną ekspresję, poczucie pewności siebie… Wiemy, że nie istnieje jedyna właściwa wizja kobiecości. Nie ma też ubrań, które na każdym wyglądałyby tak samo ani uniwersalnych fasonów, które spełniałyby oczekiwania wszystkich. Jedno jest jednak pewne   bez względu na styl, wiek czy rozmiar, kobiety chcą się czuć po prostu dobrze, choć dla każdej z nich może to oznaczać coś innego. Ta myśl przyświecała teamowi marki Dalia Lingerie w pracy nad kolekcją na jesień/zimę 2022/2023. Jaka okazała się finalnie? Subtelna, a zarazem zaskakująca i wyrazista. Na przekór tym, którzy chcieliby odebrać kobietom widoczność, odwagę i prawo wyboru. 

W pracy nad każdą kolekcją stawiamy na to, co nas wyróżnia, czyli połączenie jakości z szeroką gamą rozmiarów. Nie zapominamy jednak o tym, by w przetestowanych konstrukcjach bielizny wykorzystać oryginalne wykończenia, zdobienia i tkaniny, tak aby odpowiadać na rynkowe potrzeby. Dzięki temu w kolekcji „Cała JA” nie zabraknie zarówno stonowanych szarości i głębokich granatów, przywodzących na myśl deszczowe poranki, jak i wyrazistych burgundów, zieleni oraz iskrzących haftów nawiązujących do wielobarwnych jesiennych liści. – komentuje jesienną ofertę projektantka marki Sabina Mańka. 

Paryski klimat i nastrój leniwego poranka

W tym roku Dalia zdecydowała się zaprezentować aż dwie kampanie, w których w zupełnie odmienny sposób przedstawiła limitowaną kolekcję sezonową „Cała JA”. Pierwsza z nich powstała w klimatycznych wnętrzach kamienicy w sercu Warszawy, urządzonych w paryskim stylu. Współpraca fotografa Adama Cekiery, modelki Elli Zaradzkiej (Division) oraz wizażystki Dagmary Wróbel zaowocowała sensualnymi, wysmakowanymi  kadrami, uchwyconymi również za pomocą fotografii analogowej. Wyszło zmysłowo, elegancko i nienachlanie. Efekty tej współpracy można dziś zobaczyć w witrynach salonów marki, na stronie dalia.pl oraz w drukowanym magazynie dystrybuowanym  w sieci sprzedaży czy online pod linkiem: https://shapemeup.pl/

Kolekcja zainspirowana różnorodnością


Uważamy, że zdjęcie pełne emocji wyraża więcej niż tysiąc słów. Zamiast mówić Dalibabkom, by nigdy nie bały się być sobą, woleliśmy po prostu im to pokazać! Dlatego do udziału w drugiej kampanii zaprosiliśmy współpracujące z nami influencerki. Dzięki temu mogliśmy nie tylko zaprezentować nasze projekty na innych sylwetkach, ale także podkreślić ideę nowej kolekcji Dalii jako hołdu dla kobiecej różnorodności komentuje Dariusz Włodarczyk, współwłaściciel marki Dalia. 

Druga kampania to efekt pracy sprawdzonego kobiecego teamu: fotografki Anny Koniecznej, wizażystki Agnieszki Adamczyk i stylistki Caro Adamskiej. Przed obiektywem stanęły ambasadorki marki: Paulina Mularczyk, charakteryzująca się bardzo małym obwodem pod biustem, youtuberka Kinga Gawron, karmiąca wówczas piersią oraz  trenerka fitness, Kasia Zaremba, która po korekcie biustu oficjalnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat operacji. Nie zabrakło też łamiącej tabu kobiecej niepełnosprawności instagramerki Agaty Cybuchowskiej, która zainspirowała markę do całego projektu. Rola  każdej z dziewczyn była nieoceniona, a efektem tego są sensualne zdjęcia i materiał wideo, podkreślające piękno kobiecej różnorodności.

 Koncepcja naszych obu sesji zdjęciowych, została oparta na założeniu: Dalia Lingerie = poszanowanie i wdzięczność dla każdego ciała. W swojej komunikacji pragniemy podkreślać, że każda kobieta, niezależnie od noszonego rozmiaru, może czuć się na co dzień maksymalnie wygodnie, kobieco i seksownie – oczywiście o ile tylko będzie miała na to ochotę. My daliśmy z siebie wszystko, teraz czekamy już tylko na feedback ze strony naszych klientek. – podsumowuje jesienne projekty Tomasz Włodarczyk, współwłaściciel Dalia Lingerie. 

O Marce

Dalia Lingerie to polska marka z niemal 30-letnią tradycją. Autorskie projekty, lokalna produkcja i szeroki wybór rozmiarów wyróżniają jej ofertę na polskim rynku. Marka nie boi się poruszać głośnych tematów związanych z kobietami, wspiera ich zaangażowanie i pasje, budując coraz większą, aktywną społeczność. Za komunikację i produkcję najnowszych kampanii Dalii odpowiada Agencja Korpo z Bielska-Białej. 

 

Share