Biznes wybrał Kongres Mody
Ponad sto osób przyciągnęła druga edycja Kongresu Mody zorganizowanego 14 października w Łodzi przez firmę Promedia. Październikowy Kongres Mody pokazał, że impreza stała się ważnym punktem w kalendarzu profesjonalistów z branży odzieżowej i obuwniczej. Na spotkanie przybyło ponad stu przedstawicieli wiodących firm z sektora modowego, głównie właściciele, prezesi , dyrektorzy sprzedaży i marketingu. Wśród uczestników […]
Ponad sto osób przyciągnęła druga edycja Kongresu Mody zorganizowanego 14 października w Łodzi przez firmę Promedia. Październikowy Kongres Mody pokazał, że impreza stała się ważnym punktem w kalendarzu profesjonalistów z branży odzieżowej i obuwniczej. Na spotkanie przybyło ponad stu przedstawicieli wiodących firm z sektora modowego, głównie właściciele, prezesi , dyrektorzy sprzedaży i marketingu. Wśród uczestników