Biznes

Polska Rada Centrów Handlowych partnerem Retail Marketing Forum

Już 17 kwietnia menedżerowie sieci handlowych spotkają się na 5. Retail Marketing Forum. Imprezę objęła partnerstwem Polska Rada Centrów Handlowych. Retail Marketing Forum to impreza seminaryjno-wystawiennicza dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.). Piąta edycja odbędzie się 17 kwietnia w Adgar Plaza w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się takie tematy, jak: tajemnice […]

Polska Rada Centrów Handlowych partnerem Retail Marketing Forum

Już 17 kwietnia menedżerowie sieci handlowych spotkają się na 5. Retail Marketing Forum. Imprezę objęła partnerstwem Polska Rada Centrów Handlowych. Retail Marketing Forum to impreza seminaryjno-wystawiennicza dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.). Piąta edycja odbędzie się 17 kwietnia w Adgar Plaza w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się takie tematy, jak: tajemnice

Obsługa w salonach YES najlepsza

Jakość obsługi w sieci Sklepów Jubilerskich YES została niezwykle wysoko oceniona w Rankingu firmy Daymaker. YES zwyciężył w kategorii sklepów z biżuterią i tym samym zajął czwarte miejsce w zestawieniu sklepów wszystkich branż. „Uprzejmość to szansa” pod takim tytułem Pulsie Biznesu ukazał się artykuł omawiający znaczenie poziomu obsługi Klienta w sklepach, który powstał w oparciu

Obsługa w salonach YES najlepsza

Jakość obsługi w sieci Sklepów Jubilerskich YES została niezwykle wysoko oceniona w Rankingu firmy Daymaker. YES zwyciężył w kategorii sklepów z biżuterią i tym samym zajął czwarte miejsce w zestawieniu sklepów wszystkich branż. „Uprzejmość to szansa” pod takim tytułem Pulsie Biznesu ukazał się artykuł omawiający znaczenie poziomu obsługi Klienta w sklepach, który powstał w oparciu

Retail Marketing Forum: Jak przyciągnąć klientów

17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum – imprezy dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.). Uczestnicy Forum dowiedzą się, jak skutecznie przyciągnąć do swoich salonów klientów posługując się najnowszymi narzędziami marketingowymi. W ramach Retail Marketing Forum praktycy z dziedziny marketingu przeprowadzą wykłady, jak wykorzystać internet i media społecznościowe do

Retail Marketing Forum: Jak przyciągnąć klientów

17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum – imprezy dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.). Uczestnicy Forum dowiedzą się, jak skutecznie przyciągnąć do swoich salonów klientów posługując się najnowszymi narzędziami marketingowymi. W ramach Retail Marketing Forum praktycy z dziedziny marketingu przeprowadzą wykłady, jak wykorzystać internet i media społecznościowe do

Krenig na targach Rema Days 2012

Już od 1 do 3 lutego, podczas targów Reklamy i Poligrafii Rema Days 2012, będzie można zapoznać się z najnowszą, przygotowaną specjalnie na tę okazję, biznesową kolekcją ekskluzywnej galanterii skórzanej marki Krenig. Firma Krenig wystawi się na targach Rema Days z ofertą galanterii skórzanej dedykowaną agencjom reklamowym i klientom biznesowym. Zwiedzający będą mogli obejrzeć kolekcję,

Krenig na targach Rema Days 2012

Już od 1 do 3 lutego, podczas targów Reklamy i Poligrafii Rema Days 2012, będzie można zapoznać się z najnowszą, przygotowaną specjalnie na tę okazję, biznesową kolekcją ekskluzywnej galanterii skórzanej marki Krenig. Firma Krenig wystawi się na targach Rema Days z ofertą galanterii skórzanej dedykowaną agencjom reklamowym i klientom biznesowym. Zwiedzający będą mogli obejrzeć kolekcję,

Bizneswoman Roku 2010

Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel – prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku” w kategorii „Moja Firma” i „Korporacja”. Aniela Hejnowska – dyrektor zarządzający rynkiem Home w NETIA została laureatką Nagrody Publiczności. Z kolei Magda Prokopowicz, założycielka fundacji „Rak and Roll” otrzymała

Bizneswoman Roku 2010

Edyta Wojciechowska – Malke, właścicielka VISION ONE, firmy produkującej artykuły sportowe i Agnieszka Świergiel – prezes zarządu, dyrektor generalny IMPERIAL TOBACCO POLSKA to tegoroczne „Bizneswoman Roku” w kategorii „Moja Firma” i „Korporacja”. Aniela Hejnowska – dyrektor zarządzający rynkiem Home w NETIA została laureatką Nagrody Publiczności. Z kolei Magda Prokopowicz, założycielka fundacji „Rak and Roll” otrzymała

Aktywna mama, czyli e-learning na macierzyńskim!

Zdalne nauczanie to metoda coraz częściej wykorzystywana na uczelniach, w firmach i instytucjach administracyjnych. Popularna jest również wśród osób powracające na rynek pracy. E-learning to przede wszystkim elastyczność – możemy uczyć się w dowolnym miejscu i czasie. Czy nie jest to idealne rozwiązanie dla matek powracających do pracy po urlopie macierzyńskim? Sklep internetowy http://elearningowo.pl/, to

Aktywna mama, czyli e-learning na macierzyńskim!

Zdalne nauczanie to metoda coraz częściej wykorzystywana na uczelniach, w firmach i instytucjach administracyjnych. Popularna jest również wśród osób powracające na rynek pracy. E-learning to przede wszystkim elastyczność – możemy uczyć się w dowolnym miejscu i czasie. Czy nie jest to idealne rozwiązanie dla matek powracających do pracy po urlopie macierzyńskim? Sklep internetowy http://elearningowo.pl/, to

Scroll to Top
Scroll to Top