Biznes

Gala Businesswoman Motors

Magazyn Businesswoman & Life oraz salon Carolina Car Company dealer Toyoty organizuje galę Businesswoman Motors. Na zaproszonych gości będą czekać: – Prezentacja modeli Toyoty: Yaris Hybryda oraz GT 86 – prelekcje na temat urody, aranżacja domu – pokaz bielizny Change Lingerie, sukienek koktajlowych Dagnez, butów Nessi, oraz toreb Carry Away Gość specjalny: Agnieszka Perepeczko i Lena […]

Gala Businesswoman Motors

Magazyn Businesswoman & Life oraz salon Carolina Car Company dealer Toyoty organizuje galę Businesswoman Motors. Na zaproszonych gości będą czekać: – Prezentacja modeli Toyoty: Yaris Hybryda oraz GT 86 – prelekcje na temat urody, aranżacja domu – pokaz bielizny Change Lingerie, sukienek koktajlowych Dagnez, butów Nessi, oraz toreb Carry Away Gość specjalny: Agnieszka Perepeczko i Lena

Luksus wkracza do Polski. Pierwszy butik Louis Vuitton w Warszawie

Pierwszy butik słynnej marki Louis Vuitton już wkrótce zostanie  otwarty w warszawskim domu towarowym Vitkac –  informuje „Rzeczpospolita”. Louis Vuitton to jedna z niewielu marek, które konsekwentnie całą bazę produkcyjną mają w Europie i nie zlecają jej do Azji. Firma nie organizuje także wyprzedaży, a niektóre kolekcje w niemal niezmienionym kształcie produkowane są od kilkudziesięciu lat.

Luksus wkracza do Polski. Pierwszy butik Louis Vuitton w Warszawie

Pierwszy butik słynnej marki Louis Vuitton już wkrótce zostanie  otwarty w warszawskim domu towarowym Vitkac –  informuje „Rzeczpospolita”. Louis Vuitton to jedna z niewielu marek, które konsekwentnie całą bazę produkcyjną mają w Europie i nie zlecają jej do Azji. Firma nie organizuje także wyprzedaży, a niektóre kolekcje w niemal niezmienionym kształcie produkowane są od kilkudziesięciu lat.

NIE DAJ SIĘ WYRZUCIĆ NA ŚMIETNIK!

10 października br. ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej STOP UMOWOM ŚMIECIOWYM. Celem kampanii jest edukacja młodych ludzi – przyszłych pracowników w zakresie prawa pracy, rodzajów zawieranych umów z przyszłymi pracodawcami oraz wynikających z nich konsekwencji. Podczas prowadzonego w ramach kampanii projektu SYZYF na uczelniach wyższych prowadzone będą bezpłatne prelekcje dla zainteresowanych tematem. Wykłady odbędą się

NIE DAJ SIĘ WYRZUCIĆ NA ŚMIETNIK!

10 października br. ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej STOP UMOWOM ŚMIECIOWYM. Celem kampanii jest edukacja młodych ludzi – przyszłych pracowników w zakresie prawa pracy, rodzajów zawieranych umów z przyszłymi pracodawcami oraz wynikających z nich konsekwencji. Podczas prowadzonego w ramach kampanii projektu SYZYF na uczelniach wyższych prowadzone będą bezpłatne prelekcje dla zainteresowanych tematem. Wykłady odbędą się

Najlepsze polskie menadżerki

Niekwestionowane pierwsze miejsce zajmuje prezes PGNiG Grażyna Piotrowska-Oliwa– menedżerka z bogatym doświadczeniem i niebagatelnymi umiejętnościami zarządczymi, a także charyzmą, niezbędną w prowadzeniu zespołu. Kolejne miejsca zajmują Małgorzata Kołakowska – szefowa ING Banku oraz Iwona Sroka z Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – ranking najlepszych polskich menedżerek. Lista TOP 50 najlepszych menedżerek w Polsce powstała na podstawie wskazań menedżerów

Najlepsze polskie menadżerki

Niekwestionowane pierwsze miejsce zajmuje prezes PGNiG Grażyna Piotrowska-Oliwa– menedżerka z bogatym doświadczeniem i niebagatelnymi umiejętnościami zarządczymi, a także charyzmą, niezbędną w prowadzeniu zespołu. Kolejne miejsca zajmują Małgorzata Kołakowska – szefowa ING Banku oraz Iwona Sroka z Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych. W najnowszym wydaniu tygodnika WPROST – ranking najlepszych polskich menedżerek. Lista TOP 50 najlepszych menedżerek w Polsce powstała na podstawie wskazań menedżerów

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Feromony w biznesie

Brutalny świat biznesu rządzi się różnymi prawami. Aby osiągnąć sukces trzeba zaleźć złoty środek i… zdecydowanie się wyróżnić. Ale jak być unikalnym w czasach, kiedy każdy jest już „profesjonalistą”? Czy syntetyczne feromony to faktycznie „złoty środek” w kontaktach biznesowych? Dlaczego są coraz bardziej popularne? Jak udowodniono w licznych badaniach, przy pierwszym spotkaniu z nowym klientem,

Feromony w biznesie

Brutalny świat biznesu rządzi się różnymi prawami. Aby osiągnąć sukces trzeba zaleźć złoty środek i… zdecydowanie się wyróżnić. Ale jak być unikalnym w czasach, kiedy każdy jest już „profesjonalistą”? Czy syntetyczne feromony to faktycznie „złoty środek” w kontaktach biznesowych? Dlaczego są coraz bardziej popularne? Jak udowodniono w licznych badaniach, przy pierwszym spotkaniu z nowym klientem,

Scroll to Top
Scroll to Top