Biznes

Dom mody Fendi sfinansuje remont słynnej Fontanny di Trevi – wideo

Fontana di trevi

Włoski dom mody Fendi podał informację, że sfinansuje remont Fontanny di Trevi w Rzymie. W zamian, obok fontanny, zostanie umieszczona tabliczka z informacją o tym, kto sfinansował pracę. W ostatnim czasie okazało się, że Fontanna di Trevi, która w maju zeszłego roku obchodziła jubileusz 250-lecia, coraz bardziej niszczeje. Najbardziej znana barokowa fontanna Rzymu była budowana […]

Dom mody Fendi sfinansuje remont słynnej Fontanny di Trevi – wideo

Włoski dom mody Fendi podał informację, że sfinansuje remont Fontanny di Trevi w Rzymie. W zamian, obok fontanny, zostanie umieszczona tabliczka z informacją o tym, kto sfinansował pracę. W ostatnim czasie okazało się, że Fontanna di Trevi, która w maju zeszłego roku obchodziła jubileusz 250-lecia, coraz bardziej niszczeje. Najbardziej znana barokowa fontanna Rzymu była budowana

20 lat Henri Lloyd w Polsce

Henri Lloyd

W styczniu mija 20 rocznica działalności Henri Lloyd w Polsce. Jubileuszowy rok rozpoczyna się smutną informacją o śmierci założyciela firmy Henryka Strzeleckiego. Styczeń 2013 roku to będzie wyjątkowa data dla polskiego oddziału Henri Lloyd. Przede wszystkim to pierwszy miesiąc w którym zabraknie Henryka Strzeleckiego, który zmarł 26 grudnia. Drugim powodem jest 20 lecie istnienia firmy

20 lat Henri Lloyd w Polsce

W styczniu mija 20 rocznica działalności Henri Lloyd w Polsce. Jubileuszowy rok rozpoczyna się smutną informacją o śmierci założyciela firmy Henryka Strzeleckiego. Styczeń 2013 roku to będzie wyjątkowa data dla polskiego oddziału Henri Lloyd. Przede wszystkim to pierwszy miesiąc w którym zabraknie Henryka Strzeleckiego, który zmarł 26 grudnia. Drugim powodem jest 20 lecie istnienia firmy

SINSAY FASHION BRAND LAUNCH

Sinsay_Brand Launch (15)

Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera brandu odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na SS 2013. Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana w niebanalny sposób strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji. Po oficjalnej prezentacji marki,

SINSAY FASHION BRAND LAUNCH

Marka Sinsay oficjalnie wystartowała. Premiera brandu odbyła się w warszawskich Lodach na Patyku, gdzie w lekkich pastelowych wnętrzach zaprezentowano premierową kolekcję na SS 2013. Imprezie towarzyszyła klimatyczna muzyka i oszczędna scenografia, którą wzbogaciła specjalnie na tę okazję zaaranżowana w niebanalny sposób strefa z manekinami, będąca ciekawym wyeksponowaniem wybranych modeli z kolekcji. Po oficjalnej prezentacji marki,

Jack Wolfskin: już od sezonu jesień-zima 2013 całkowite wyeliminowanie PFOA z produktów Texapore

Christian Brandt

75% nieprzemakalnych materiałów stosowanych do produkcji odzieży będzie od sezonu wiosna/lato 2013 wytwarzanych bez użycia PFOA Produkty Texapore na sezon jesień/zima 2013 produkowane są niemal całkowicie bez użycia PFOA Producent odzieży outdoorowej z Idstein – firma Jack Wolfskin – zapowiedziała, że począwszy od kolekcji jesień/zima 2013 do produkcji odzieży nieprzemakalnej nie będzie stosowany już PFOA.

Jack Wolfskin: już od sezonu jesień-zima 2013 całkowite wyeliminowanie PFOA z produktów Texapore

75% nieprzemakalnych materiałów stosowanych do produkcji odzieży będzie od sezonu wiosna/lato 2013 wytwarzanych bez użycia PFOA Produkty Texapore na sezon jesień/zima 2013 produkowane są niemal całkowicie bez użycia PFOA Producent odzieży outdoorowej z Idstein – firma Jack Wolfskin – zapowiedziała, że począwszy od kolekcji jesień/zima 2013 do produkcji odzieży nieprzemakalnej nie będzie stosowany już PFOA.

Interaktywne wideo od Palmolive Men

palmolive_apps

LIQUID, dział kreatywno-produkcyjny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej promującej Palmolive Men. Dzięki przygotowanej aplikacji fani marki mogą dzielić się ze znajomymi filmem pokazującym ich wizerunek w kontekście orzeźwiających żeli pod prysznic Palmolive. Działania prowadzone są na profilu marki na Facebook’u oraz na portalu YouTube. Koncept realizuje strategię Palmolive For Men dla całego regionu i dostępny

Interaktywne wideo od Palmolive Men

LIQUID, dział kreatywno-produkcyjny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej promującej Palmolive Men. Dzięki przygotowanej aplikacji fani marki mogą dzielić się ze znajomymi filmem pokazującym ich wizerunek w kontekście orzeźwiających żeli pod prysznic Palmolive. Działania prowadzone są na profilu marki na Facebook’u oraz na portalu YouTube. Koncept realizuje strategię Palmolive For Men dla całego regionu i dostępny

Z techniką na bakier. Co trzeci Polak korzysta ze smartfonu jak z komórki

1711229383_deloitte_tmt

30 proc. właścicieli smartfonów w Polsce nie łączy się z internetem. Tymczasem w tym roku ich globalna sprzedaż sięgnie 1 mld, co oznacza, że pod koniec 2013 roku w użytku będzie już blisko 2 mld smartfonów. W ślad za tym pójdzie także dalszy rozwój zabezpieczeń przed hakerami i telewizji hybrydowej, czyli połączenia telewizji cyfrowej z usługami interaktywnymi. Jak wynika z raportu „TMT Predictions

Z techniką na bakier. Co trzeci Polak korzysta ze smartfonu jak z komórki

30 proc. właścicieli smartfonów w Polsce nie łączy się z internetem. Tymczasem w tym roku ich globalna sprzedaż sięgnie 1 mld, co oznacza, że pod koniec 2013 roku w użytku będzie już blisko 2 mld smartfonów. W ślad za tym pójdzie także dalszy rozwój zabezpieczeń przed hakerami i telewizji hybrydowej, czyli połączenia telewizji cyfrowej z usługami interaktywnymi. Jak wynika z raportu „TMT Predictions

Scroll to Top
Scroll to Top