Magic Boost Collection Ilustrations PL Biust jako r d o kobiecej pewno ci siebie

Biust jako źródło kobiecej pewności siebie!

Według najnowszych badań na postawę kobiet, niezależnie od wieku i narodowości, ma wpływ ich stosunek do własnego biustu.

„Większe nie znaczy lepsze” – w przeciwieństwie do trendów lat dziewięćdziesiątych, współczesne Europejki niezależnie od wieku chcą przede wszystkim mieć młodzieńczy i jędrny biust.

Nigdy nie lekceważ znaczenia dobrze dopasowanego biustonosza – 80% Polek przyznaje, że dzięki dobrze dobranej bieliźnie ich pewność siebie wzrasta. Włoszki i Polki mają najmniej kompleksów na punkcie swojego ciała, Brytyjki zaś są ze swojego ciała najmniej zadowolone. Kompleksy na punkcie biustu (i szerzej – wyglądu) utrudniają kobietom w całej Europie funkcjonowanie w miejscu pracy, wpływając tym samym na ich rozwój zawodowy

Kolekcja bielizny Magic Boost marki Triumph – to trzy unikatowe fasony biustonoszy, które są odpowiedzią na rosnące wraz z wiekiem potrzeby kobiet – pomaga kobietom odzyskać ich dawny kształt biustu, a tym samym ich pewność siebie.

Młodsze pokolenie kobiet zwraca szczególną uwagę na uwodzicielski dekolt, starsze zaś chce przede wszystkim podnieść i wymodelować biust

Zdecydowana większość Polek definiuje swoją pewność siebie na podstawie zadowolenia ze swojego wyglądu. Potwierdzają, iż po przekroczeniu 40 lat, przestają tak bardzo przejmować się tym, co sądzą na temat ich wyglądu inni. 8 na 10 Polek potwierdza, że dobrze dopasowany biustonosz podnosi ich pewność siebie. Jednak tylko połowa z nich wie jaki rozmiar biustonosza powinna nosić. Jedynie 1 na 10 została profesjonalnie zmierzona przez brafitterkę. Polki w wieku 40-49 lat przywiązują znacznie większą wagę do dopasowania bielizny, oraz jakości obsługi klienta w salonie, niż obywatelki innych badanych krajów. Kobiety w wieku 40-49 lat, w tym mamy, przywiązują większą wagę do innowacyjności i funkcjonalności produktu, niż do jego ceny, koloru, czy stylu.

Bad Zurzach, Szwajcaria, 2 marca 2016: Triumph, producent bielizny działający na rynku od 1886 roku, ogłosił dziś rezultaty ogólnoeuropejskich badań – Raport marki Triumph – Kobieca pewność siebie. Przeprowadzone badanie dotyczyło stosunku kobiet do własnego ciała a w szczególności do własnego biustu. Wyniki wnikliwie opisują napięcia, jakie towarzyszą nowoczesnej kobiecości niezależnie od wieku i etapu życia kobiety.
Badania wykazują, że choć 8 na 10 kobiet twierdzi, że czuje się pewniej, gdy ma na sobie dobrze dopasowany biustonosz, zaledwie 5 na 10 z nich wie, jaki rozmiar biustonosza powinny nosić; tylko jedna trzecia w minionym roku zaopatrzyła się w biustonosz – z czego jedynie 10% poświęciło temu należytą uwagę.

Wychodząc naprzeciw takim problemom kobiet jak utrata objętości, jędrności i kształtu biustu – czy to ze względu na przyrost lub spadek wagi, ciążę czy też naturalny proces starzenia – firma Triumph opracowała kolekcję biustonoszy Magic Boost™, aby z niewielką pomocą magii umożliwić kobietom odpowiednie modelowanie biustu. „Lift-Up”, „Push-Up” i „Shape-Up” to trzy unikatowe fasony biustonoszy, które są odpowiedzią na potrzeby kobiet dojrzałych. Elastyczne i delikatne fiszbiny Magic Wire™ zapewniają niepowtarzalny komfort.

W jakim stopniu Europejki są zadowolone ze swojego biustu?

Z badań przeprowadzonych na terenie Niemiec, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Danii i Polski wynika, że największym problemem dla kobiet jest utrata jędrność piersi (40%), ich rozmiar (34%) i kształt (32%), a także dekolt (29%). To, że kobietom bardziej zależy na młodzieńczym wyglądzie biustu niż na jego dużym rozmiarze jest znakiem czasu.
We wszystkich badanych krajach poziom niezadowolenia kobiet ze swoich piersi jest dosyć podobny, przy czym zadowolenie niższe od przeciętnego deklaruje jedna na trzy kobiety w Wielkiej Brytanii i we Francji. Francuski, Dunki, Włoszki i Niemki wraz z wiekiem stają się coraz pewniejsze siebie, podczas gdy u Polek i Brytyjek nie zaobserwowano takiej zależności.
Włoszki (69%) poświęcają najwięcej uwagi doborowi odpowiedniego biustonosza, znają również swój rozmiar i regularnie umawiają się na wizyty braffitingowe, dzięki czemu mają mniej kompleksów na punkcie swojego biustu – udowadniając tym samym, że dzięki regularnemu korzystaniu z usług profesjonalnych brafitterek kobiety na całym świecie są bardziej zadowolone nie tylko ze swojego biustu, ale również i ciała.

Jak prezentują się różnice pokoleniowe?
Młodsze kobiety (18-29 lat) od swojego biustonosza oczekują przede wszystkim wykreowania uwodzicielskiego dekoltu; Kobiety w wieku 30-50 lat marzą o osiągnięciu efektu jędrnych piersi, przy czym prawie połowa (45%) kobiet po czterdziestce i 41% kobiet po trzydziestce nie jest zadowolona ze swojego dekoltu.
Z raportu Triumph wynika, że wiek 30-40+ jest bardzo ważnym etapem w życiu kobiety. Wzrasta wtedy jej wiara w swoje możliwości, szacunek do samej siebie i samoakceptacja, niestety przed pełnym rozkwitem powstrzymuje ją stosunek
do własnego ciała i piersi. Na tym etapie pozytywnie ocenia swoje życie rodzinne, miłosne, zawodowe i towarzyskie, jednak jej stosunek do własnego ciała pozostaje niezmienny i jest dosyć szokujący – mniej niż jedna na dwie kobiety dobrze czuje
się we własnej skórze [18-29 (42%), 30-39 (45%), 40-50 (44%)].
Zgodnie z wynikami raportu przeprowadzonego przez firmę Triumph presja, aby odnieść sukces na wszystkich możliwych polach – takich jak macierzyństwo, kariera zawodowa czy wysportowana figura – sprawia, że wygląd kobiet ma oczywisty wpływ na ich pewność siebie, jednak, co zaskakujące, ma również bezpośredni wpływ na ich karierę zawodową.1
Jednak w całej Europie to właśnie kobiety po czterdziestce przykładają najmniej wagi do zakupu odpowiedniego biustonosza.
“Jedynie dojrzałe kobiety dobiegające 40 wierzą w siebie i potrafią sobie zaufać. Młodsze, w wieku 20 lat, są mniej asertywne, pozwalają się zakrzyczeć”. Maria Rotkiel, psychoterapeutka, osobowość medialna, Polska

“Zawsze powtarzam moim klientkom, że aby dokonać zmiany w życiu, należy zacząć od zmiany stosunku do własnego ciała. Jeśli zaczniemy o nie dbać i pokochamy siebie, dokonamy pozytywnej zmiany w każdym innym aspekcie naszego życia. Pierwszym krokiem do szczęścia jest bycie królową własnego ciała”. Maria Rotkiel, psychoterapeutka i osobowość medialna, Polska

Macierzyństwo a kompleksy na punkcie biustu:

Choć macierzyństwo zdecydowanie pozytywnie wpływa na zadowolenie kobiet z własnego życia, to aż 42% mam w Polsce jest mniej zadowolona z wyglądu swoich piersi po porodzie; 21% z nich twierdzi, że straciły swoją pewność siebie.

Nie dziwi więc fakt, że oferta chirurgii plastycznej – kiedyś przeznaczona dla kobiet po pięćdziesiątce – staje się coraz bardziej atrakcyjna dla większej liczby kobiet po trzydziestce. Według Amerykańskiego Towarzystwa Chirurgów Plastycznych 62% matek rozważyłoby poddanie się operacji plastycznej, w tym abdominoplastyce; powiększeniu oraz/lub podniesieniu biustu.

„Budowanie pewności siebie zaczyna się od poznania, zrozumienia i zatroszczenia się o rzeczy z nami związanymi, słuchania siebie, pojęcia kim naprawdę jesteśmy, jakie są nasze cele i pragnienia, a nie cudze wyobrażenia”. Maria Rotkiel, psychoterapeutka i osobowość medialna, Polska

W jaki sposób Triumph może pomóc kobietom odzyskać pewność siebie?

Dzięki bieliźnie Magic Boost i kilku niewinnych trickach, które oferuje, każda kobieta z łatwością wymodeluje swoją sylwetkę i stanie się bardziej pewna siebie.

„Triumph od 130 lat wsłuchuje się w potrzeby kobiet na całym świecie. Dzięki temu rozumiemy, na jakie trudności napotykają kobiety, gdy szukają „swojego Ideału”, perfekcyjnie dopasowanego biustonosza, zapewniającego wyjątkowy komfort. Bielizna to produkt działający na emocje; zły biustonosz może nie tylko pozbawić pewności siebie, ale i dobrego humoru.” Suzanne McKenna, Global Head of Brand, Triumph

W roku 2016 stawiamy sobie za cel pomóc 1.5 milionowi kobiet na całym świecie „Znaleźć swój Ideał” – perfekcyjnie dopasowany biustonosz, który idealnie wymodeluje piersi każdej kobiety. Odwiedź findtheone.triumph.com i już dziś umów się na profesjonalną wizytę brafittingową.

Zobacz również wideo:

Poczytaj również:

Copy link