Categories: Moda

Beautiful Story

1 kwietnia rozpoczęła się wiosenno-letnia kampania „BEAUTIFUL STORY”. Stanowi ona kontynuację jesienno-zimowej odsłony RESERVED. Konsekwentnie prezentuje piękne historie młodych ludzi, którym dzięki pasji, wytrwałości i wierze we własne marzenia udało się odnieść wielki, życiowy sukces. W nowej, wiosennej odsłonie kampanii „BEAUTIFUL STORY” RESERVED kontynuuje swoją opowieść o nadzwyczajnych ludziach, pełnych pasji, realizujących swoje pragnienia.

W wiosennej odsłonie kampanii „BEAUTIFUL STORY” RESERVED przybliża sylwetkę top-modelki, gdańszczanki – Magdaleny Frąckowiak. Obok Ani Jagodzińskiej, Karmen Pedaru i Tobiasa Sorensena to kolejna bohaterka niezwykłych i pięknych historii opowiadanych przez RESERVED.
Magda to jedna z 30 najlepszych, światowych modelek według listy francuskiego Vogue. Obecnie jest twarzą najbardziej cenionych i ekskluzywnych marek tj. Dior, Givenchy, Victoria’s Secret czy Chanel. Karl Lagerfeld nakręcił z nią filmy reklamowe dla Chanel i marki Hogan. Magda należy również do wąskiego grona bohaterek kalendarza Pirelli.
Jednakże zawrotna kariera i niesamowity sukces, nie wpłynęły na postrzeganie jej jako sympatycznej, szczerej i wrażliwej osoby, jednak wciąż zapracowanej i zdeterminowanej w swoich dążeniach do samorealizacji. Jej talent, siła i samoświadomość doprowadziły ją na szczyt światowej kariery – jak mówi sama modelka: „Paryż, Londyn, Nowy Jork: moje Trójmiasto”.

RESERVED wykorzystując wizerunek zwyczajnych-niezwyczajnych osób jako świadectwo „pięknych historii”, zaszczepia młodym ludziom wiarę w siebie, swoje marzenia i możliwości. „Kampania Reserved jest kwintesencją naszej marki. Opowiada piękną historię modelki, która jest u szczytu swojej kariery; jednocześnie prezentuje jej bogatą osobowość, odwagę i determinację. Reserved jest marką dla ludzi zainteresowanych modą, którzy poprzez swój wizerunek nie tylko odnoszą się do swojego estetycznego ego; są również piękni wewnętrznie: mają  marzenia, pragnienia, ambicje. Autentyczność charakteru w połączeniu z pięknem człowieka to definicja kobiecego uwodzenia. Takie jest Reserved. Chcemy uwodzić...-mówi Monika Kapłan-Gerc,Dyrektor Marketingu LPP

Ilustracją oddającą charakter kampanii, jak i klimat boskiego Buenos są zdjęcia wykonane przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka. W obiektywie duetu powstał niepowtarzalny obraz zestawiający ze sobą wyjątkową urodę i charyzmę bohaterów kampanii z miejskim życiem tętniącego Buenos.

Stylizacją top-modeli zajął się stylista Andrzej Sobolewski, makijażem i fryzurami Patrycja Dobrzeniecka. Film reklamowy powstał przy współpracy agencji Huncwot oraz Michała Dąbala, absolwenta prestiżowego Amerykańskiego Instytutu Filmowego(AFI), ucznia Janusza Kamińskiego.

Share