CROPP Barcelona

BANGKOK RULEZ w wiosennej kampanii CROPP

W najnowszej wiosennej kampanii CROPP kontynuuje podróże po wielkich miastach. Tym razem głównym bohaterem „CITY RULEZ” został egzotyczny Bangkok, do którego wybrała się grupa młodych indywidualistów-zajawkowiczów.

W kolejnej odsłonie „CITY RULEZ” CROPPowa ekipa ruszyła w daleką podróż do stolicy Tajlandii, Bangkoku. Bohaterami kampanii są jak zwykle charakterystyczni młodzi ludzie, z których każdy ma swoją zajawkę i inne spojrzenie na to, co dzieje się wokół. Choć różnią się od siebie, świetnie razem się bawią, odkrywając nieznane zakątki Bangkoku.

Dzięki tej różnorodności CROPP nie skupia się na jednym wątku przewodnim, a pokazuje wiele twarzy Bangkoku widzianego oczami bohaterów kampanii. Oprócz graffiti są deski cruisery, fotki instant, tatuaże i hektolitry kolorowej farby rozpryskującej się po zdjęciach a wszystko to w gąszczu ulicznych kabli i miejskich świateł.

Autorem fotografii po raz kolejny jest Łukasz Ziętek, który świetnie połączył kolorowe i odważne CROPPowe klimaty z tropikalnymi i egzotycznymi plenerami Bangkoku. Efektem sesji zdjęciowych są nie tylko zdjęcia wizerunkowe, ale i wiosenny lookbook oraz starannie wydany brandbook CROPPa, dokumentujący tajski wypad i prezentujący ubrania z najnowszej kolekcji. –  mówi Julian Chmielewski, Koordynator ds. Projektów Marketingowych CROPP.

[nggallery id=4299]

Na potrzeby kampanii powstał także film video, tym razem wyreżyserowany przez Kubę Łubniewskiego, znanego z reżyserii teledysków takich wykonawców jak WWO, Tede czy Sokół i Pono (teledysk do numeru „W aucie” to jego dzieło). Produkcją zajęła się agencja SHOOTME, po raz kolejny współpracująca z CROPPem. Make-up do sesji wykonała Zofia Krasuska-Kopyt a autorką stylizacji jest Dorota Boruń. Nad koncepcją artystyczną całości czuwał Art Director CROPP, Kuba Borkowski.

Wideo i zdjęcia z Bangkoku są głównym elementem nowej odsłony strony www.CROPP.com, przygotowanej przez stale współpracującą z marką sopocką agencję Engine. CROPP planuje również działania rozwijające kampanię oraz jej kolejną, zupełnie nową odsłonę, którą zapowiada na sezon letni.

Scroll to Top
Scroll to Top