Świat Kobiet

Bądź modna…naucz się Angielskiego

XXI wiek to wiek wiedzy, nauki i rozwoju osobistego. Chcesz być modna, podejmij naukę. Aktualnie w modzie jest studiowanie, szkolenie się i rozwijanie swoich zainteresowań. Nie trzeba odnosić sukcesów naukowych, by być modnym, za to warto wykazać się motywacją i gospodarnością czasu inwestując w swoje wykształcenie.

Co do zasady uczymy się dla siebie, ewentualnie dla konkretnych zysków, jednak nie brakuje osób, które podejmują naukę tylko dlatego, że jest w modzie i chcą być na topie. Akceptacja grupy rówieśniczej, również w dorosłości grupy znajomych, sąsiadów, osób podobnym statusie społecznym jest bardzo ważna. Kobiety w naturalny sposób szukają uznania i poklasku, wiele swoich aktywności podejmują na pokaz. Z nauką języka nie jest inaczej. Nie wszystkie panie przywiązują wagę do zmiennych trendów mody, jednakże to właśnie kobiety słyną z wymiany szafy co sezon, ze względu na zmienne trendy w modzie i kolorystyce dodatków, czy też metamorfozy fryzury, makijażu dostosowując się do najnowszych krzyków mody.

Rozmaite mody kreowane są i podsycane przez media, w tym telewizję, kolorowe czasopisma, filmy i przede wszystkim reklamy. Będąc podatnym na reklamy trudno jest się oprzeć namowom. Nagle jesteśmy w stanie uwierzyć, że znajomość angielskiego da nam pełnie szczęścia i to właśnie dzięki tej umiejętności poczujemy się lepiej. Często mówimy modom stanowcze nie, tymczasem ukradkiem zżera nas ciekawość i chęć podążania za modą, zwłaszcza jeśli już niemal wszyscy nasi bliscy i znajomi skorzystali z oferty będącej trendy. Wówczas to wyłącznie kwestia czasu kiedy i my ulegniemy modzie, nawet jeśli wcześniej zarzekaliśmy się, że to nie dla nas. Jednak skoro wszyscy dookoła nas mówią po angielsku, chodzą na lekcje angielskiego, czerpiąc zyski z nauki angielskiego, to czemu my mamy siedzieć z boku i nie zaznajomić się z angielskim? Moda odzieżowa jest najbardziej widoczna, co jednak nie oznacza że tylko w tej branży panują mody. Okresowo co rok, a nawet co sezon zmieniają się mody na zdobywanie określonych umiejętności. Tendencje do oddziaływania mody widoczne są przede wszystkim na młodzieży oraz kobietach. Bycie modnym daje poczucie nowoczesności i przynależności do grupy osób będących na topie. To domena ludzi młodych, którzy podążają za sukcesem, karierą, wymagają od życia wiele, ale i inwestują w siebie. Z czasem ochota na mody słabnie i stajemy się odporni na modę mając własny styl, nie uelgając wpływom i kierując się w życiu racjonalnymi argumentami, potrzebami itp. Nauka języków obcych, zwłaszcza angielskiego to bardzo pozytywny trend, który warto jest na rynku kultywować, nie z uwagi na dochody jakie przynosi korepetytorom, szkołom językowym, ale z uwagi na swoją wartość i znaczenie dla komfortu życia i korzyści zawodowych, towarzyskich. Co więcej ma wymiar praktyczny, użyteczny.

Chcąc dogonić rówieśników w korzystaniu ze Skype, aplikacji na smartfona warto znać angielski. Ilość zwrotów angielskich, jakie wchodzą do użycia w potocznym języku polskim jest efektem powszechnej znajomości angielskiego. Jeśli zależy Ci na opinii innych, chcesz poprawić swoje samopoczucie poprzez zaimponowanie komuś swoją wiedzą, wyborem, postępowaniem, godnym uwagi trendem jest inwestycja w rozwój osobisty, zwłaszcza w obszarze języków obcych. Poza praktycznym ujęciem nauki języka angielskiego warto zwrócić uwagę na fakt, iż edukacja językowa i nauka angielskiego jest w modzie. Chcąc być na topie warto zainwestować w wiedzę, podszkolić swój angielski. Nauka języka nie musi być trudna, nudna, ale pełna innowacji i ciekawostek. Wystarczy wybrać interesującą metodę nauczania, dopasowaną do osobistych zdolności i preferencji. Wówczas nauka języka angielskiego może nam zapewnić satysfakcję i zadowolenie. Co więcej dołączając do grona osób modnych możemy zyskać pewność siebie, temat do rozmów i plotek, a także korzystać ze zdobytej wiedzy nie odbiegając od reszty. Jeżeli chcesz podążać za modą nie sposób wykluczyć internet. To w sieci masz okazję nauczyć się angielskiego modnie i wygodnie.

Nie wystarczy podjąć naukę angielskiego by być modnym. Na rynku edukacji dostępnych jest wciąż wiele metod przestarzałych w modelu grupowej nauki. Alternatywą i konkurencją dla nich są e-korepetycje, nauka przez zanurzenie i samodzielność w nauczaniu korzystając z każdej wolnej chwili i nadarzającej się okazji do nauki, konwersacji i użycia języka obcego. Modzie na oryginalne sposoby nauki towarzyszy nieodłącznie internet z licznymi aplikacjami mobilnymi, filmami, mediami, w tym społecznościowymi umożliwiającymi zarówno osłuchanie się i obycie z językiem, jak i realne jego poznanie, ćwiczenie. Kluczowy dla efektywnej nauki angielskiego jest kontakt z żywym językiem. Innowacyjną metodą nauki poprzez żywy kontakt z językiem są konwersacje przez Skype. W modzie zaczęły być konwersacje z native speakerami online, głównie dzięki szerokim możliwościom wyboru speakerów z całego świata. Jedną z najmodniejszych platform edukacyjnych do nauki języków jest preply.com, będąca wyszukiwarką korepetytorów ułatwiającą znalezienie korepetytora na miarę swoich potrzeb edukacyjnych. Uczęszczając na korepetycje trudno jest się nie nauczyć języka, nawet jeśli wybraliśmy naukę języka angielskiego wyłącznie pod wpływem reklam i znajomych.

Każdy chce być cool, nie lubimy odstawać od większości, aczkolwiek wielu z nas to indywidualiści. Warto jest umieć wyważyć między własnym ja, a tym co modne. Mimo upodabniania się do większości zgodnie z panującą modą lubimy się tez wyróżniać, jako my. Moda na naukę angielskiego nie wzięła się znikąd i nie trwa od dwóch, trzech, czy pięciu lat ale jest utrwalana od wieków. Początki dominacji angielskiego i przejęcia pozycji języka uniwersalnego sięgają rewolucji przemysłowej. Nie jest to zatem moda jednego sezonu, a trend postępujący i godny zainteresowania. Doskonale na te potrzeby odpowiada edukacja online. Możemy uczyć się zdalnie jak większość, ale korzystając z indywidualnych pomocy. To połączenie jest świetnym kompromisem w byciu modnym, a jednak sobą. Uważać jednak warto na implementowanie każdej mody, bowiem efekty mogą nie być zadowalające. Jeśli wszyscy postawimy na naukę angielskiego, niebawem zacznie brakować osób znających inne języki, wówczas nieliczni, którzy wcześniej się wyłamali będą czerpać korzyści, nam zaś pozostanie „zmienić modę”. Dlatego też poza ślepym zawierzeniem marketingowi warto jest zastanowić się nam praktycznym wymiarem korzyści jakie płyną z poddania się danej modzie i ocenić, czy w danej sytuacji jest to rozwiązanie dla nas. Z językiem angielskim i jego nauką jest nieco inaczej niżeli w przypadku zakupu czerwonych szpilek, które wszyscy już mają tylko nie my, bowiem język angielski czy tego chcemy, czy nie się nam przyda i jest to pewnik. Moda na naukę angielskiego może przeminąć, jednak nadal angielski pozostanie językiem dominującym i niezbędnym w komunikacji międzynarodowej.

Więcej na https://preply.com/pl/poznan/korepetycje-z-angielskiego i http://modaija.pl/bez-znajomosci-jezyka-nie-ma-szans-na-miedzynarodowe-kontakty-w-swiecie-mody/

Share