Anataka Press Day – sezon jesień-zima 2012/2013

Press Day Anataki – nowej marki fashion – odbył się 22 października, w Warszawie. Podczas wydarzenia została zaprezentowana najnowsza kolekcja marki na jesień i zimę 2012/2013. Modelki wystylizowane przez Annę Banasiak, twórczynię Anataki, zaprezentowały klasyczne stylizacje w nowoczesnym wydaniu. Press Day poprowadziła Anna Popek, a gościem specjalnym była Małgorzata Czudak – projektantka, profesor ASP i jedna z autorek bloga Anataki.

Press Day zgromadził wielu znakomitych gości, którzy mieli okazję poznać najnowszą kolekcję marki na jesień-zimę 2012/2013, a także porozmawiać z twórcami marki i Małgorzatą Czudak – znaną polską projektantką, która współpracuję z Anataką. Jest ona ekspertem mody, fantastycznym obserwatorem zmieniających się trendów, o których z prawdziwą pasją pisze na blogu marki Anataka: http://blog.anataka.pl/

Kolekcję stworzyła Anna Banasiak, pomysłodawczyni marki Monnari, która teraz wykreowała nowe dzieło Anatakę – modę dla kobiet, ceniących klasykę, ale marzących o odrobinie szaleństwa. Anna Banasiak szybko zauważyła zmiany zachodzące w polskiej modzie, wyczuła potrzeby kobiet, które chcą czuć się atrakcyjnie i młodo niezależnie od sytuacji. To podejście w dużej mierze zdeterminowało filozofię Anataki – marki odpowiadającej na potrzeby współczesnych kobiet.

„Cieszę się, że nasze wydarzenie spotkało się z zainteresowaniem dużej grupy dziennikarzy i stylistów, którym mogliśmy zaprezentować jesienno-zimowe oblicze Anataki. Po raz pierwszy przedstawiliśmy kolekcję Anataki tak szerokiej publiczności, a dzięki Małgosi Czudak rozpoczęły się ciekawe dyskusje o trendach i modzie XXI wieku” – mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka.

Prowadzącą wydarzenie była Anna Popek, miłośniczka, a także jedna z największych ambasadorek marki. O stylizacjach i kolekcji opowiedziała Barbara “Prinii” Perkowska – stylistka i makijażystka gwiazd.

Kolekcja Anataki na jesień i zimę 2012/2013 jest niezwykle luksusowa, szykowna, ale przede wszystkim różnorodna. Kolekcja stanowi interpretacje dominujących trendów, a także nowe oblicze klasyki: ponadczasową pepitkę czy zawsze modną czerń. Anataka dba także o kobiety, które szukają alternatywy dla korporacyjnych barw, oferując ołówkowe spódnice w modnej zieleni czy mocnym amarancie. Sezon jesień-zima to także powrót czerwieni. Dla stworzenia ciekawego efektu stylizacji marka zadbała także o dodatki. Duże skórzane torby w modnych kolorach, ciężka biżuteria czy kołnierz z futra to must have damskiej garderoby.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=3663]

Kolekcja jesień-zima 2012/2012 dostępna na www.anataka.pl.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top